پروسه عجیب معرفی سرمربی پرسپولیس/ نام ژاوی، خوان کارلوس گاریدو را بی ارزش کرد!

بدون دیدگاه
 

طرح نام ژاوی و ستین در فضای مجازی باعث شد هوادار پرسپولیس احساس کند با انتخاب گاریدو سرش کلاه رفته است.

به گزارش خبرورزشی، اتفاق عجیبی که شب قبل در معرفی سرمربی پرسپولیس رخ داد حرکت عجیب مالک و اسپانسر باشگاه پرسپولیس بود. هم اسپانسر و هم مالک پیش از این که انتخاب خوان کارلوس گاریدو از سوی رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام شود، نام این مربی اسپانیایی را اعلام کردند. شاید بزرگ ترین اشتباه آن ها این بود که پیش از اعلام نام این مربی در استوری های مجزا از آمدن یک مربی نامدار خبر دادند.

اسپانسر در یک استوری به جمله ای طنزآمیز نوشت: “شب عیدی یه سرمربی درجه یکمون نشه” و در ادامه مالک نیز با جمله “خبری در شهر می پیچد” به نوعی میلیونها هوادار پرسپولیس را چشم انتظار معرفی یک نام بزرگ نگه داشتند. در آن شرایط بود که برخی خبرنگارن نیز بازی اسم فامیل را آغاز کرده و با ردیف کردن نام هایی چون ستین و حتی ژاوی توقع هواداران پرسپولیس را تا بالاترین میزان ممکن بالا بردند.

بی شک به همین دلیل بود که پس از اعلام نام خوان کارلوس گاریدو آن هم از سوی محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر موجی از انتقادها در فضای مجازی علیه این انتخاب شکل گرفت. اتفاق عجیب تر هنگامی بود که پس از میثاقی در حالی که همه در انتظار اعلام نام سرمربی از سوی رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس بودند، اسپانسر در اقدامی عجیب زودتر از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اقدام به اعلام نام خوان کارلوس گاریدو کرد تا مشخص شود اسپانسر پرسپولیس با توجه به کمک های مالی که قرار است به پرسپولیس کند خواهان چه امتیازهایی بوده است.

این پروسه درنهایت باعث شد از شب گذشته تا به حال موجی از انتقادها علیه باشگاه پرسپولیس صورت گیرد آن هم درحالی که توقع هواداران پرسپولیس از سوی دو منبع مالی این باشگاه بالا رفت. به کار بردن عناوین پیچیدن خبری در شهر و مربی درجه یک هواداران پرسپولیس را در انتظار شنیدن یک مربی نام آشنا در انتظاری خوش فرو برد. ردیف شدن نام هایی چون ستین و ژاوی نیز این توقع ها را بالا برد درحالی که نگاهی منطقی به وضعیت این روزهای فوتبال ایران نشان می دهد حضور چنین نام هایی به ویژه ژاوی که تا همین چند ماه قبل سرمربی بارسا بوده بیشتر شبیه یک شوخی است و بسیاری از نام های بزرگ دنیا یا به ایران نمی آیند یا در همان ابتدا مبالغ میلیون دلاری را مطرح می کنند آن هم با شرایطی عجیب و غریب و …!

اگرچه کارنامه خوان کارلوس گاریدو کارنامه ای متوسط است اما وارد آمدن چنین هجمه ای که البته ردپای چند ایجنت نیز در آن به خوبی دیده می شود کاملا عجیب است. هرچند که قطعا فضای هواداری پرسپولیس طی چند روز آینده عوض می شود و هواداران پرسپولیس ثابت کرده اند با وجود اختلاف نظرهای ابتدایی یکی از چیزهایی که خوب یاد گرفته اند حمایت از سرمربی تیم شان است. چه یحیی گل محمدی و اوسمار باشد چه خوان کارلوس گاریدو.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید