جواد آقایی پور در دوراهی روسیه و پرسپولیس

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم است و جواد آقایی پور مهاجمی است که مذاکرات زیادی با او صورت گرفته است. آقایی پور که فصل قبل در استقلال خوزستان خوش درخشید و حتی به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد پیشنهادهای مختلفی از تیم های لیگ برتری دریافت کرده است. به جز باشگاه پرسپولیس، باشگاه استقلال نیز سفت و سخت خواهان آقایی پور بوده، اما به نظر می رسد این مهاجم رغبتی به بازی در استقلال نشان نداده و به پرسپولیس بیشتر روی خوش نشان داده.

خبرهای دریافتی از روند مذاکرات باشگاه پرسپولیس و جواد آقایی پور حاکی از آن است که سرخ پوشان تا حدود زیادی موفق به جلب نظر او شده و با باشگاه استقلال خوزستان هم به توافقاتی دست یافته اند اما تنها مانع ثبت قرارداد بین طرفین تمایل زیاد این مهاجم به حضور در فوتبال اروپا است. در همین راستا گویا یک تیم روسی خواهان جذب او شده و به نوعی آقایی پور در انتظار تعیین تکلیف نهایی از سوی این تیم روسی است.

او به مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز تاکید کرده درصورتی که به روسیه نرود برای فصل آینده پرسپولیس را انتخاب خواهد کرد. از این رو باید منتظر بود و دید این مهاجم خوش آتیه و جوان درنهایت برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: کارلوس گاریدو مقابل استقلال شکست خورد!

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید