رونمایی از تاکتیک جدید پرسپولیس با مرد اسپانیایی/ گاریدو قهرمان ایران را متحول می‌کند؟

بدون دیدگاه
 

باشگاه پرسپولیس سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان و مطرح شدن نام‌هایی همچون والتر ماتزاری، جون فن‌اسخیپ و چسلاو میخنیویچ سرانجام خوان کارلوس گاریدو را به‌عنوان سرمربی جدید این تیم و به‌عنوان جانشین اوسمار ویرا معرفی کرد.

این مربی اسپانیایی که متولد شهر والنسیاست، تجربه‌ای به‌عنوان بازیکن نداشته و از سال ۱۹۹۳ میلادی کارش در عرصه مربیگری را آغاز کرده و اولین تیمی که در رده حرفه‌ای هدایتش را برعهده داشته، ویارئال در سال ۲۰۱۰ بوده است و در ادامه هدایت تیم‌هایی همچون کلوب بروژ، رئال بتیس، الاهلی مصر، رجا کازابلانکای مراکش، العین امارات و الوداد مراکش را برعهده داشته است.

خوان کارلوس گاریدوی ۵۵ ساله در آخرین تجربه مربیگری‌اش بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴ روی نیمکت سرمربیگری تیم مدینه الجزایر حضور داشته است. او در این تیم الجزایری البته به مشکل خورد و بازیکنانش را به عدم تعهد به این تیم و مصدومیت ساختگی به منظور عدم شرکت در مسابقات متهم کرد. او در این تیم آمار ۲۳ برد، شش تساوی و ۱۳ شکست را از خود بر جای گذاشت.

این مربی اسپانیایی تاکنون با الاهلی مصر یک قهرمانی در سوپرجام مصر و یک قهرمانی در جام کنفدراسیون‌های آفریقا کسب کرده و با راجا کازابلانکا هم یک بار فاتح جام حذفی مراکش و یک بار فاتح جام کنفدراسیون‌های آفریقا شده است.

از نظر تاکتیکی، گاریدو بر این باور است که حفظ تعادل تیمی در بازی خیلی مهم و کلیدی است و اعتقاد دارد ایجاد تعادل در حمله و دفاع می‌تواند باعث برتری تیمش بر رقبا شود. او به استفاده از بازیکنان جوان و آکادمی باشگاه نیز علاقه‌مند است و این در دوران حرفه‌ای‌اش مشهود است.

او تاکنون با بازیکنانی همچون رابرت پیرس، سانتی کاسورلا و گودین کار کرده و به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و فرانسه مسلط است.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید