علی سامره: هلدینگ خلیج فارس یک جام را استقلال گرفت/ هنوز جسارت ندارند توضیح بدهند

بدون دیدگاه
 

علی سامره بازیکن و پیشکسوت استقلال که فصل پیش به عنوان سرپرست تیم در این تیم حضور داشت، پس از اختلاف با جواد نکونام، از سوی این مربی کنار گذاشته شد و استعفا کرد. 

حالا سامره در گفت‌وگویی با فوتبالی درباره شرایط این تیم و وضعیت استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: من قبلا هم گفته بودم که مشکلاتی که ما فصل پیش از ابتدا تا انتها داشتیم از خودمان بود و باعثش خودمان بودیم. برای این حل کردن این مشکلات خودمان باید دست به کار می شدیم و از لحاظ روحی و جسمی درگیرش بودیم و انرژی بازیکنان و کادرفنی گرفته می شد و دیدید که در پایان فصل هم تاثیرش را گذاشت و نتیجه را از دست دادیم.

او در ادامه گفت: یک گله دارم از هلدینگ خلیج فارس. چه به حق و چه ناحق بدون اینکه هیچ توضیحی به هواداران بدهند، آقای خطیر را از مدیرعاملی تیم برکنار کردند. اگر دعوایی بوده یا هرچیزی، به عنوان مالک جدید باشگاه به خودشان اجازه دادند تا مدیرعامل وقت را برکنار کنند اما هیچ توضیحی ندادند. نمی دانم جسارت توضیح دادن را نداشتند یا فهمیدند که اشتباه کردند، اما تا همین الان هیچ توضیحی بابت برکناری مدیرعامل ندادند و دلیل آن را نگفتند. این برکناری ضربه بزرگی به استقلال زد و حداقل یک جام از این تیم گرفت.

سرپرست سابق استقلال گفت: گویا به نظر می رسد استقلال و هوادارانش برای این هلدینگ اهمیتی ندارد و تاکنون هم مدیرعامل استقلال را تعیین نکردند و هیچ گزارش روشنی از شرایط باشگاه نمی دهند. به نظر من این رفتارها همه بی احترامی است. این روزها می گذرد و استقلال تاکنون هر مدل آدمی در خودش دیده ولی ما فکر میکردیم این هلدینگ با توجه به منبع مالی که دارد و از نظر اقتصادی برای خودش در کشور اسم و رسمی درست کرده، می تواند بخشی از مشکلات استقلال را حل کند، اما این مشکلات را حل نکرد که هیچ، خودآگاه یا ناخودآگاه یک قهرمانی را از این تیم گرفت و هنوز در شرایطی که تیم باید مدیرعامل و سرمربی‌اش مشخص باشد تا بتواند یارگیری کند، هنوز این تیم بلاتکلیف است و این رفتار توهین به هواداران است.

سامره گفت: من در این باشگاه پست سرپرستی داشتم، و وقتی یکسری چیزها را سرجایش ندیدم، استعفا دادم و رفتم. وقتی هم الان صحبتی می کنم نه دنبال پست و مقامی هستم که برگردم ولی افتخار می کنم به تصمیمم و آخر فصل هم همه چیز مشخص شد. به نظر می رسد مدیران هلدینگ این تیم را فراموش کردند و هرزمان بیکار باشند، یک موج منفی ایجاد می کنند و این تنها ضررش برای استقلال است.

بیشتر بخوانید: اطلاعیه باشگاه استقلال سرمربیگری جواد نکونام را تایید کرد!

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید