جزییات تغییر بیمه تکمیلی بازنشستگان و فرهنگیان

بدون دیدگاه
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان به این صورت است که حق بیمه ۵۶۰ هزار تومان به ازای هر نفر است و دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد متقاضی پرداخت می‌کند.برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

جزییات تغییر بیمه تکمیلی بازنشستگان و فرهنگیان

غاز ثبت‌ نام بیمه تکمیلی فرهنگیان؛ شرکت بیمه دانا نیز مانند سایر شرکت‌های بیمه شرایط خاصی را برای بیمه‌نامه تکمیلی خود در نظر گرفته است. اکنون شنیده ها حاکی از آنست که دو شرکت بیمه گر دانا و معلم برای بیمه تکمیلی فرهنگیان به توافق رسیده اند. در اندیشه قرن در این باره بیشتر توضیح می دهیم و شرح خواهیم داد که مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرده است

که با توجه به رضایتمندی نسبی از شرکت بیمه دانا در طول دو سال گذشته، امسال مجدد با بیمه دانا قرارداد منعقد کردیم.وی افزود: امسال علاوه بر بیمه دانا بر اساس چارچوب تعیین شده برای خدمات و نرخ بیمه با شرکت بیمه معلم هم قرارداد منعقد کردیم و در نهایت در ۲۳ استان با بیمه دانا و در ۹ استان با بیمه معلم قرارداد منعقد شد.

سوابق بیمه‌ای

جزییات تغییر بیمه تکمیلی بازنشستگان و فرهنگیان

شرایط سنی در بیمه تکمیلی دانا
برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی دانا باید شرایط سنی در موارد زیر رعایت شده باشد:

فرزندان دختر مجرد تا زمان ازدواج یا اشتغال به کار می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی دانا قرار بگیرند.
فرزندان دختر مطلقه تا زمان رجوع یا ازدواج مجدد به شرط عدم اشتغال تحت پوشش قرار می‌گیرند.
فرزندان پسر مجرد حداکثر تا سن ۱۸ سال تمام و در صورت اشتغال به تحصیل با ارائه گواهی تحصیلی تا سن ۲۰ سال تحت پوشش قرار می‌گیرند. در مورد دانشجویان دکتری حداکثر سن برای برخورداری از پوشش بیمه ۲۶ سال تمام است.
نوزادان از بدو تولد تحت پوشش قرار می‌گیرند. (باید ظرف مدت یک ماه تصویر شناسنامه نوزاد برای صدور الحاقیه به یکی از شعب بیمه دانا تحویل داده شود)
فرزندان معلول جسمی و ذهنی بیمه‌شدگان بدون شرایط سنی تحت پوشش قرار می‌گیرند.
سایر بیمه‌شدگان حداکثر تا سن ۶۰ سالگی تحت پوشش قرار می‌گیرند.
شرکت بیمه دانا بیمه‌شدگان بالای ۶۰ سال تا ۷۰ سال تمام را با ۵۰ درصد و افراد بالای ۷۰ سال را با ۱۰۰ درصد افزایش حق بیمه تحت پوشش قرار می‌دهد.

خدمات بیمه تکمیلی دانا
شرکت بیمه دانا در کنار خدمات اصلی خود، یک سری خدمات تکمیلی را نیز برای بیمه‌گزاران در نظر گرفته است. در ادامه این خدمات را شرح می‌دهیم.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید