۲ ستاره پرسپولیس قید جدایی را می‌زنند؟

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، اگرچه رسانه‌های رسمی و غیر رسمی از توافق کامل مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر با باشگاه تراکتور خبر داده و حتی برخی خبرنگاران از دریافت مبلغی به عنوان پیش قرارداد و امضای پیش نویس قرارداد بین طرفین خبر داده اند اما خبرهای دریافتی حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس و در رای آن‌ها رضا درویش همچنان به دنبال آن است تا این دو مهره کلیدی را به ترکیب تیمش بازگرداند.

به هرحال آمار و ارقام فصل قبل به خوبی نمایانگر آن است که ترابی و اسماعیلی فر در رقایت‌های لیپ ۲۳ به ترتیب رتبه‌های اول و دوم تاثیرگذاری را در لیست تیم پرسپولیس داشته و درویش نیز قصد ندارد این دو بازیکن را به راحتی از دست دهد. برهمین اساس گویا پالس‌های مثبتی نیز از سوی ترابی و اسماعیلی فر دریافت شده و مدیرعامل سرخپوشان را امیدوارتر کرده است.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس اخیرا مذاکرات زیادی با مهدی لیموچی و محمدحسین اسلامی و یک مدافع راست لیگ برتری داشته اما همچنان در انتظار بازگشت مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر است. طبیعی است که نه مهدی لیموچی و نه محمدحسین اسلامی تمایلی به حضور در پرسپولیس با وجود مهدی ترابی ندارند و به همین خاطر آن‌ها نیز به نوعی در انتظار تعیین تکلیف ترابی هستند تا در مورد پیوستن به پرسپولیس تصمیم جدی خود را اتخاذ کنند.

حال باید منتظر بود و دید درنهایت دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس در رقابت‌های چند فصل اخیر لیگ همچنان در پرسپولیس خواهند ماند یا جای خود را با بازیکنان جدید خواهند داد.

بیشتر بخوانید: ستاره پرسپولیس برای دعوا با درویش به ملاقات فردوسی پور رفت/ همه سر کار بودیم؛ قبل از سفر خارجی، کار تمام شده بود!

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید