این ۲ بازیکن گل‌گهر در لیست خرید پرسپولیس نیستند

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، در حالی که هنوز فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران آغاز نشده، اما اخبار و حواشی این حوزه شروع شده و بسیار هم داغ است. یکی از تیم‌هایی که در این حوزه پر خبر بوده به مانند هر فصل پرسپولیس است. گمانه زنی رسانه‌ها در مورد لیست ورودی و خرجی باشگاه پرسپولیس از همان هفته‌های پایانی لیگ شروع شد و حالا به اوج رسیده است. در این میان البته نام‌هایی نیز به عنوان بازیکنان جدید در لیست خرید باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شوند که هیچکدام از مدیران باشگاه آن را تایید نمی‌کنند.

احمد زنده‌روح و مهدی تیکدری دو نامی هستند که به تازگی از آن‌ها به عنوان دو بازیکنی که با پرسپولیس توافق کرده اند نام برده و حتی برخی پا را فراتر گذاشته و از ثبت قرارداد با آن‌ها نیز خبر می‌دهند.

این درحالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس هیچکدام از این اسامی را تایید نکرده و تاکید دارند برنامه ای برای جذب آن‌ها نداشته و ندارند.

گفتنی است که پرسپولیس در خط میانی با حضور نفراتی چون سروش رفیعی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، محمد خدابنده لو و همین طور یاسین سلمانی کمتر نیاز به جذب بازیکن در پست‌های ۶ و ۸ این منطقه از زمین دارد. ضمن این که میلاد سرلک نیز بازیکنی است که به عنوان بازیکن-سرباز از پرسپولیس راهی ملوان شده و باید به پرسپولیس برگردد. همین موضوع احتمال جذب احمد زنده‌روح را به کمترین میزان می‌رساند. در پست دفاع راست نیز که از مهدی تیکدری نام برده شده پرسپولیس علاوه بر تلاش برای بازگرداند دانیال اسماعیلی فر به دنبال جذب یک مدافع خارجی است.

بیشتر بخوانید: ستاره پرسپولیس برای دعوا با درویش به ملاقات فردوسی پور رفت/ همه سر کار بودیم؛ قبل از سفر خارجی، کار تمام شده بود!

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید