سرمربی جدید پرسپولیس شومن و کارنامه او زیر صفر است/ پشیمانی و افسوس حق هواداران نیست

بدون دیدگاه
 

سرمربی جدید پرسپولیس سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان شب گذشته معرفی شد و خوان کارلوس گاریدو برای فصل بعد هدایت سرخ‌پوشان پایتخت را برعهده خواهد داشت اما انتخاب سرمربی اسپانیایی با واکنش تند یکی از پیشکسوتان قرمزها همراه شده است.

گزیده صحبت‌های ضیا عربشاهی با خبرگزاری آنا درباره انتخاب خوان کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی جدید تیم پرسپولیس در زیر بخوانید:

  • {انتخاب خوان کارلوس گاریدو} بر حسب چه فاکتورهایی این سرمربی را برای قهرمان ۹ دوره لیگ برتر انتخاب کرده‌اند. گاریدو کارنامه زیر صفر دارد، در بیشتر تیم‌هایی که سرمربی بوده اخراج شده است. در لالیگا اسپانیا بوده که نتایج ضعیفی گرفته، به بلژیک رفته ناکام مانده، در مصر و مراکش در سطح دوم قاره‌ای جام آورده، در تونس اخراج شده، در عربستان و امارات برکنارش کردند، در لالیگا ۲ اسپانیا هم تیمش به لیگ پایین‌تر سقوط کرده و فصل قبل هم با تیمش در الجزایر چهارم شده است.
  • {انتخاب سرمربی ایرانی} برای قهرمان ایران و دو دوره نایب قهرمان سطح اول آسیا، باید سرمربی در اندازه تیم بیاورید. اوسمار هم کارنامه‌اش ضعیف بود ولی اگر توانست قهرمانی بیاورد به خاطر این بود که یک فصل و نیم در کنار تیم بود و شناخت دقیقی از کیفیت فنی بازیکنان، روحیات آنها و خلف و خویشان داشت. وقتی توان استخدام سرمربی خوب خارجی نیست به سرمربی ایرانی اعتماد شود که فوتبال ایران را می‌شناسد.
  • {سود سرمربی اسپانیایی} فیلم مربیگری گاریدو را در کنار زمین دیدم، او یک شومن است و ایرادهای زیادی به داور می‌گیرد. پرسپولیس جای اخراجی‌ها نیست. این تیم ۴۰ میلیون هوادار دارد و نتایجی که مورد انتظار آنهاست را این مربی نمی‌تواند بگیرد. پشیمانی و افسوس حق هواداران نیست. نباید پرسپولیس ضرر کند و سود مالی‌اش را این مربی اسپانیایی و ایجنت او ببرند. لیگ نخبگان آسیا سخت‌تر از لیگ قهرمانان است و فقط تیم‌های عربستانی قوی نیستند، تیم‌های اماراتی و قطری هم قدرت زیادی دارند. آقایان مدیر باشگاه، پرسپولیس را به قهقرا نبرید.

بیشتر بخوانید: بیرانوند برود اما فقط یک سوال از او دارم!/ بهترین گزینه ایرانی برای هدایت پرسپولیس فقط یک نفر است

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید