جدول تعهدات و جزییات تغییر بیمه تکمیلی بازنشستگان و فرهنگیان

بدون دیدگاه
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بیمه تکمیلی فرهنگیان در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، گیلان برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

جدول تعهدات و جزییات تغییر بیمه تکمیلی بازنشستگان و فرهنگیان

قرارداد با بیمه معلم در ۹ استان
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بیمه تکمیلی فرهنگیان در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، گیلان، آذربایجان شرقی، قم و چهارمحال و بختیاری با بیمه معلم منعقد شده است.

نیکفر با اشاره به اینکه در بحث بیمه تکمیلی فرهنگیان هیچ تبعیضی میان استان‌ها نیست، متذکر شد: شرکت بیمه دانا و بیمه معلم خدمات و نرخ بیمه یکسانی را دریافت می‌کنند. همچنین از مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و معاونان پشتیبانی خواستیم تا نظر جمعی را درباره بیمه معلم و دانا پرسیده و شرکت بیمه‌گر مدنظر خود را در قالب مکاتبه برای ما ارسال کنند.

فرهنگیان

جدول تعهدات و جزییات تغییر بیمه تکمیلی بازنشستگان و فرهنگیان

هزینه دندانپزشکی ۶ میلیون تومان
وی بیان کرد: خدمات ارائه شده در بیمه تکمیلی امسال فرهنگیان همانند سال گذشته است یعنی بیشتر تعهدات بدون سقف و فرانشیز ۵ تا ۱۵ درصد است همچنین هزینه عینک یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و دندانپزشکی ۶ میلیون تومان به ازای هر نفر است.

نیکفر درباره حق بیمه عنوان کرد: حق بیمه ۵۶۰ هزار تومان به ازای هر نفر است که دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد متقاضی پرداخت می‌کند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان در قالب بیمه دانا از اول تیر فعال شده است و اطلاعات فرهنگیان متقاضی نیز به شرکت بیمه بیمه معلم ارسال شده است.

جدول تعهدات و جزییات تغییر بیمه تکمیلی بازنشستگان و فرهنگیان
بازنشستگان می‌توانند در دوره زمانی مشخص شده با ورود به سامانه ثبت‌نام آنلاین که به صورت لینک ثابت در صفحه اصلی سایت اطلاع‌رسانی (cspf.ir) و همچنین درگاه خدمات الکترونیک صندوق (eservices.cspf.ir) فعال می‌شود، اقدام کنند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید