پیش‌بینی جدید از قیمت دلار در بازار پیش رو

قیمت دلار
بدون دیدگاه
 

پیش‌بینی جدید از قیمت دلار در بازار پیش رو
کارشناسان اقتصادی روند رفت و برگشتی قیمت این اسکناس را حالت انتظاری بازار تعبیر می‌کنند. به اعتقاد معامله‌گران رشد قیمت دلار در روز یکشنبه متاثر از رشد محدود تقاضاست و بازار توان لازم را برای صعود به کریدور ششم را ندارد.
قیمت دلار روز یکشنبه با افزایش ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد و در ادامه معاملات، با رشد پلکانی از نیمه کانال ۹ از کریدور پنجم عبور کرد. این رشد پلکانی بر سایر ارز‌های مهم بازار نیز اثر صعودی گذاشت.

معامله‌گران به اثرگذاری رفتار درهم بر قیمت دلار تاکید می‌کنند و معتقدند درهم لیدر رشد اسکناس آمریکایی شده است. تحلیلگران بازار‌های مالی می‌گویند اگر ریتم درهم صعودی باشد، امکان خیز قیمت اسکناس آمریکایی به کریدور بالاتر وجود دارد؛ اما کارشناسان اقتصادی با توجه به انتخابات پیش رو امکان تغییر کریدور برای دلار را ضعیف می‌دانند.

پیش بینی قیمت دلار

بررسی بازار ارز در روز یکشنبه ۳ تیر حکایت از تعداد بالای خریداران دلار و یورو داشت و فروشندگان وزن کمتری در بازار داشتند. همچنین معاملات فردایی رونق داشت و چند پله بالاتر از قیمت روز یکشنبه معامله می‌شد.

بازیگران بازار ارز می‌گویند دلار در بازار کم نیست و همین موضوع منجر به تثبیت قیمت اسکناس آمریکایی در روز‌های آتی خواهد شد. کارشناسان اقتصادی معتقدند در تابستان رشد تقاضا کار را برای بازارساز سخت می‌کند و در صورتی که کاندیدای موافق برجام و ارتباط با غرب پیروز انتخابات شود دلار را کاهشی می‌دانند؛ در غیر این صورت روند دلار در تابستان صعودی پیش‌بینی می‌شود.

تتر و دلار در یک خط ایستادند

گفتنی است قیمت درهم روز یکشنبه افزایش ۱۷۰ تومانی داشت و با رقم ۱۶ هزار و ۳۱۰ تومانی معامله شد. قیمت تتر با رشد ۳۵۰ تومانی با دلار در یک خط قرار گرفت و روی رقم ۵۹ هزار و ۷۵۰ تومانی معامله شد. قیمت پوند انگلیس افزایش ۷۰۰ تومانی داشت و در سطح ۷۵ هزار و ۷۵۰ تومانی ایستاد و یورو نیز با رشد ۵۰۰ تومانی یک کانال صعود کرد و روی رقم ۶۴ هزار ۵۰ تومانی معامله شد.

گفتنی است اسکناس دلار در دومین روز هفته با رقم ۴۶ هزار و یک تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۲ هزار و ۹۵۲ تومانی عرضه شد و تغییر قیمت نداشت.

اخباراقتصاد
پربازدیدقیمت دلار
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید