خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: تیموریان رفت دیگر مشکلی نداریم/ این قوانین من‌درآوردی از کجا می‌آید؟/ دادکان خانه‌نشین است تا این افراد…

بدون دیدگاه
 

امیر قلعه‌نویی خرداد ماه سال ۱۳۹۱ دوباره به استقلال برگشت و سرمربی این تیم شد. در آن مقطع کارلوس کیروش هدایت تیم ملی را بر عهده داشت و بحث‌هایی مطرح شد مبنی بر این‌که شاید جام حذفی به مدت یک فصل تعطیل شود!

سرمربی وقت استقلال در واکنش به این مسئله طی مصاحبه‌ای که پنجم تیر سال ۹۱ در خبرورزشی منتشر شد، گفت: برایم جای تعجب است که مدام قانون‌های من‌درآوردی ابداع می‌کنیم؛ از ماجرای سقف قراردادها که موجب انفجار قرارداد بازیکنان شد تا داستان جام حذفی. ما می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی خوب، همه چیز را درست کنیم. اگر جام حذفی از تقویم فوتبال ایران حذف شود انگیزه تیم‌هایی که زیاد در سطح اول نیستند و می‌خواهند خود را نشان بدهند کم خواهد شد. در فوتبالی که هر کس جای خود باشد، همه چیز درست می‌شود.این قوانین درست نیست و هر چند سال یکبار فردی می‌آید و قانون من‌درآوردی طرح می‌کند. امثال دادکان باید داخل خانه بنشینند و یک‌سری کارنابلد مشغول به کار شوند!

قلعه‌نویی پیرامون شرایط استقلال در آن زمان هم جمله جالبی گفت و با اشاره به وضعیت آبی‌پوشان ادامه داد: فقط از آندرانیک تیموریان دلخور بودم که او هم از جمع استقلال جدا شد. الان دیگر مشکلی نداریم.

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: تیموریان رفت دیگر مشکلی نداریم/ این قوانین من‌درآوردی از کجا می‌آید؟/ دادکان خانه‌نشین است تا این افراد...

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید