سرمربی جدید پرسپولیس در مسیر اوسمار!

بدون دیدگاه
 

بالاخره باشگاه پرسپولیس موفق شد سرمربی جدیدش را انتخاب کند و خوان کارلوس گاریدوی اسپانیایی را به عنوان سرمربی خود معرفی کرد. هرچند این مربی سابقه کار در لالیگا را در کارنامه دارد ولی  آمار و روزمه کاری او طی سال های اخیر اصلا جالب نبوده و او در تیم هایی که حضور داشته اصلا نتایج خوبی نگرفته است. باشگاه پرسپولیس قبل از اعلام گاریدو به عنوان سرمربی جدید این باشگاه، به هواداران قول داده بود یک مربی خوب و کارنامه دار را انتخاب خواهد کرد. با این حال گاریدو مربی ایده آلی نبود که هواداران انتظارش را داشتند. آن ها مربی بزرگتری می خواستند ولی سرمربی اسپانیایی آن چیزی نبود که آن ها انتظارش را می کشیدند.

از همین رو انتقادات علیه درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس به شدت زیاد شد و از همین حالا گاریدو باید با موجی از فشار و انتقاد کارش را شروع کند. البته قطعا این فشار پایدار نخواهد ماند. اوسمار هم دقیقا همین شرایط را تجربه کرد و هواداران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس اصلا از حضور او به عنوان سرمربی استقبال نکردند. گاریدو دقیقا در مسیر اوسمار قرار گرفته و انتظارات از او به شدت بالاست. اوسمار توانست پرسپولیس را در نهایت قهرمان کند و حال باید دید سرمربی اسپانیایی قرمزها هم می تواند کاری که مرد برزیلی در پرسپولیس انجام داد را دوباره تکرار کند یا خیر.

اوسمار با بازی های زیبا و تهاجمی و همچنین کسب نتایج خوب و قهرمانی منتقدان خود را به طرفدارانش تبدیل کرد. در مورد گاریدو اما باید مدتی صبر کرد و دید این مربی توانایی اوسمار شدن و کسب نتایج خوب را دارد و می تواند دل پرسپولیسی ها را بدست بیاورد یا شرایط طور دیگری برای این مربی رقم خواهد خورد.

گاریدو پیشینه خوبی دارد اما طی سال های اخیر نتایج خوبی نگرفته و حالا پرسپولیس برای او یک فرصت است که دوباره در حرفه خود بدرخشد.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید