خبرورزشی‌گردی| وحید امیری: استقلال اندازه پرسپولیس به من پول می‌داد/ از سر لجبازی با منصوریان آمدم؟ نه!

بدون دیدگاه
 

وحید امیری هافبک کم‌حرف و بی‌حاشیه پرسپولیس پنجم تیر سال ۱۳۹۵ مصاحبه‌ای مفصل و خواندنی با خبرورزشی انجام داد. بد نیست ماحصل حرف‌های وحید را دوباره همراه با هم مرور کنیم:

  • این‌که می‌گویند من به خاطر پول بیشتر پرسپولیس را انتخاب کردم اصلا درست نیست. اتفاقا پیشنهاد مالی استقلال تقریبا هم‌اندازه پرسپولیس بود و هر دو تیم یک میزان به من پرداخت می‌کردند. دلم با پرسپولیس بود و به همین خاطر با این تیم قرارداد بستم. دو برادر کوچکترم، پدرم و اغلب اقوام من پرسپولیسی هستند. فقط یکی از دامادهای ما استقلالی بود که از رفتن من به پرسپولیس ناراحت شد. باور کنید پدرم وحشتناک پرسپولیسی است.
  • علیرضا منصوریان سرمربی من در نفت بود و همیشه برایم قابل احترام است. ایشان به اردوی تیم ملی آمد و با من خوش و بش کرد اما با خیلی از بازیکنان دیگر هم حال و احوال کرد. اصلا در مورد حضورم در استقلال حرفی با ایشان نزدم و علی آقا هم صحبتی نکرد. این‌که می‌گویند از سر لجبازی با آقای منصوریان پرسپولیسی شدم هم اصلا درست نیست.
  • پوشیدن پیراهن پرسپولیس برایم افتخار است و آرزوی هر بازیکنی تلقی می‌شود. من به آقای برانکو هم گفتم غیر از پست دروازه‌بانی، در هر کجای زمین که سرمربی محترم پرسپولیس بخواهد با جان و دل بازی می‌کنم.
  • در لیگ پانزدهم با پیراهن نفت به پرسپولیس گل زدم و واقعا از این‌که می‌دیدم آن گل باعث عذاب و ناراحتی هواداران پرسپولیس شده ناراحت بودم. حتی دیدید که شادی هم نکردم ولی در آن زمان بازیکن نفت بودم و به آن باشگاه تعهد داشتم تا پول ناچیزی که از نفت گرفتم، حلال باشد. من باید برای نفت بازی می‌کردم و تمام تلاش خودم را انجام می‌دادم بنابراین خودم را مقصر قهرمان نشدن پرسپولیس در لیگ پانزدهم نمی‌دانم. البته یکی از دلایل حضورم در پرسپولیس این بود که خودم را مدیون این تیم می‌دانم و آمده‌ام تا دینم را ادا کنم.

مصاحبه وحید امیری درباره پرسپولیسی‌شدنش

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید