خبر «عیدی دولت سیزدهم به بازنشستگان» درباره چه بود؟

بدون دیدگاه
 

خبر «عیدی دولت سیزدهم به بازنشستگان» درباره چه بود؟
اکوایران: امروز کانال اطلاع‌رسانی دولت از «عیدی دولت سیزدهم به بازنشستگان گفت». طبق این پیام مبلغی به عنوان علی‌الحساب همسان سازی حقوق در روزهای آینده به حساب‌های بازنشستگان واریز خواهد شد.

آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی در دولت تصویب و ابلاغ شده و بر همین اساس بازنشستگان باید در روزهای آینده منتظر اولین واریزی در این زمینه باشند.

پایگاه اطلاع رسانی دولت در خبری از عیدی دولت سیزدهم به بازنشستگان به مناسبت عید غدیر خبر داده است.

بر این اساس باتوجه به تاخیر در تصویب نهایی قانون برنامه هفتم، با ابلاغ سرپرست ریاست جمهوری فعلاً مبلغی به عنوان علی‌الحساب برای تمام بازنشستگان ظرف چند روز آینده واریز خواهد شد.

در روزهای گذشته نیز داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه شخصی خودش در شبکه ایکس با اشاره به تصویب آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، از واریز مبلغ علی‌الحساب همسان‌سازی به حساب بازنشستگان قبل از صدور احکام و تسویه قطعی خبر داد.

محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه نیز در روزهای گذشته درباره مصوبه مجمع تشخیص درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرده بود، موضوع همسان‌سازی یا متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان که در چند ماه اخیر انجام نشد به دلیل عدم ابلاغ برنامه هفتم توسعه بود که با ابلاغ این برنامه طی این هفته، شاهد متناسب سازی حقوق بازنشستگان به میزان ۴۰ درصد طبق سال نخست برنامه خواهیم بود.

اخباراقتصاد
بازنشستگانپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید