فیلتر شدن کامنت‌های پیج باشگاه و اولین رویارویی مدیر استقلال با هواداران

بدون دیدگاه
 

بلافاصله پس از پایان مسابقات لیگ برتر موجی از انتقادات از سوی پیشکسوتان و هواداران نسبت به عملکرد کادر فنی استقلال در فضای رسانه‌ای و مجازی به راه افتاد.

هواداران استقلال ظرف این مدت با به راه انداختن طوفان توئیتری و کمپین‌های متعدد در فضای مجازی اعم از صفحات اینستاگرامی یا کانال‌های تلگرام خواستار تغییر سرمربی و به خدمت گرفتن مربی خارجی به جای جواد نکونام شدند.

این موضوع با رفتن پرسپولیس به دنبال مربی خارجی اوج گرفت و این بحث بین هواداران بیشتر شد که برای حضور قدرتمندانه در فصل آینده فوتبال داخلی و آسیایی باید مربی خارجی به استقلال بیاید.

فیلتر شدن کامنت‌های پیج باشگاه و اولین رویارویی مدیر استقلال با هواداران

انتشار تصویر جواد نکونام کنار شهریاری نماینده هلدینگ در باشگاه استقلال این موضوع را تا حد زیادی به هواداران فهماند که جواد نکونام طبق قراردادی که داشته دو فصل دیگر هم مربی استقلال است.

اما دیشب فرشید سمیعی رسماً در واکنش به سوالی در این باره که هواداران خواستار تغییر کادر فنی بوده‌اند و خواسته شان را در صفحه رسمی باشگاه منعکس کردند اما ادمین پیج آنها را بلاک کرده، درخصوص پاک کردن و فیلتر شدن کامنت‌های پیج باشگاه استقلال توضیح داد: «از فیلتر شدن کامنت‌های پیج اینستاگرامی باشگاه اطلاعی ندارم! ولی باتوجه به اینکه آقای نکونام قرارداد سه ساله با استقلال منعقد کرده بودند طبعا تا پایان قرارداد ایشان، در خدمت‌شان هستیم» تا در اولین رویارویی غیرمستقیم با طرفداران این تیم اینگونه صحبتهایش را به اطلاع آنها برساند.

به نظر می رسد با شرایط موجود قطعاً فرشید سمیعی تا زمانی که در باشگاه استقلال حضور داشته باشد و از سوی دیگر جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال کار دشواری در روزها و هفته‌های آینده در پیش رو خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: استقلال از یامگا یک پادوانی درست نکند/ لطفا به خاطر دلار بی‌خیال آبروی ایران و ایرانی نشوید

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید