رقم آخر استقلال به پدیده لیگ ۲۳؛ ما بیش از این پول نداریم

بدون دیدگاه
 

پس از پایان فصل بیست و سوم لیگ برتر عنوان شد که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال مصرانه به دنبال جذب مهاجم تیم استقلال خوزستان هستند.

جواد آقائی پور که فصل گذشته برای تیمش توانست ۹ گل بزند (که دو گلش به پرسپولیس بود) پیش از پایان فصل به عنوان کاندیدای حضور در تیم پرسپولیس مطرح شد اما در همان ایام دوستان نزدیک به جواد نکونام در خوزستان با این بازیکن صحبت کرده و از او خواستند تا فصل آینده به استقلال بیاید.

گفته می‌شود این فوتبالیست رشتی که هنوز جواب قطعی‌اش را در این باره اعلام نکرده این روزها به شکل مستقیم با نماینده استقلال در حال مذاکره است.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال و اطرافیان جواد نکونام حاکی از آن است که نماینده هلدینگ در گفتگو با این بازیکن یا مدیر برنامه‌هایش اعلام کرده برای انتقال او رقم مشخصی را تعیین کرده‌اند که اگر بیشتر از آن پول بخواهد باشگاه استقلال هرگز آن را پرداخت نخواهد کرد. گفته می‌شود نماینده مذاکره کننده با مدیربرنامه‌هایش به جواد آقایی پور گفته شده پوشیدن پیراهن استقلال ارزش زیادی دارد و این بازیکن باید قدر این پیراهن را بداند و به خاطرش به این باشگاه و هوادارانش تخفیف بدهد.

از سوی دیگر شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس نیز برای جذب این بازیکن در خط حمله تلاشش را به کار گرفته اما با توجه به حضور مهره‌های تاثیرگذار و گلزنی مانند اورونوف، عیسی آل کثیر و… در خط حمله پرسپولیس ظاهرا تیم قرمز تهرانی خیلی حاضر به بالا بردن رقم پیشنهادی‌اش به مدیر برنامه‌های بازیکنی که فقط ۹ گل در ۳۰ هفته لیگ گذشته زده نیست.

بیشتر بخوانید: اولویت آقایی‌پور مشخص شد/ پدیده لیگ برتر با استقلال به توافق رسید اما…

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید