وضعیت پیچیده استادیوم‌های تهران/ یک ورزشگاه جدید کاندید میزبانی از استقلال و پرسپولیس +عکس

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، امروز رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی، احتمالا این مجموعه ورزشی به هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نمی‌رسد و استقلال و پرسپولیس باید در استادیوم تختی از حریفان پذیرایی کنند. البته تاج اضافه کرد به دلیل میزبانی آزادی از حریفان تیم ملی، سرخابی‌ها در طول فصل هم باید برخی از بازی‌هایشان را به تختی ببرند اما واقعیت اینجاست با وجود بازسازی بخش‌های زیادی از این ورزشگاه قدیمی در شرق تهران، تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد هنوز هم کیفیت چمن تختی چندان مناسب نیست.

از طرفی ورزشگاه دستگری هم به دلیل ضعف‌های متعدد از فهرست زمین‌های فعال تهران حذف شده تا جایی که فدراسیون فوتبال با درخواست امروز باشگاه هوادار برای استفاده از دستگردی مخالفت کرده و این تیم را به استادیوم شهر قدس ارجا داده است.

تصاویری که به دست خبرورزشی رسیده، نشان می‌دهد وضعیت چمن شهر قدس پس از اتمام بازسازی بسیار ایده‌آل بوده و نه تنها از دستگری که از تختی هم بهتر است. با این وضعیت هیچ بعید نیست اگر شورای تامین موافق باشد، درصورت عدم بهبود کیفیت زمین تختی و اعتراض استقلال و پرسپولیس، بازی‌های ابتدایی یکی از این دو تیم هم به قلعه حسن‌خان برود! اتفاقی که شاید احتمال وقوع آن بعید باشد اما در شرایط فعلی شهدای شهر قدس مجهزترین ورزشگاه پایتخت محسوب می‌شود.

وضعیت پیچیده استادیوم‌های تهران/ یک ورزشگاه جدید کاندید میزبانی از استقلال و پرسپولیس +عکس

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید