بازیکنان معمولی به پرسپولیس می آیند، رشد می کنند و ناگهان هم می روند/ نگران نیستم، منت هیچ کدام را هم نمی کشم!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، نقل و انتقالات فوتبال ایران همیشه برای هوادارن شرایط ویژه ای دارد. در این میان شرایط پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل پیچیده است. هنوز بازیکن جدیدی جذب نشده و تنها وحید امیری و مرتضی پورعلی گنجی از بین تمدیدی ها قراردادشان را تمدید کرده اند. ضمن این که مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر نیز از پرسپولیس جدا شده اند و علیرضا بیرانوند نیز با پرسپولیس فسخ قرارداد کرده است. تمام این اتفاقات دست به دست هم داده تا شاهد اوج نگرانی در اردوی پرسپولیسی ها باشیم.

شیث رضایی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی در مورد شرایط این روزها گفت: تمام این اتفاقات در نقل و انتقالات طبیعی است. در فوتبال پیوستن ها و جدا شدن ها امری طبیعی است و هواداران حرفه ای نیز به این موضوع عادت دارند. در مورد پرسپولیس اما معتقدم مدیریت باشگاه باید تیم قدرتمندی را برای فصل بعد مهیا کند. برای ادامه قدرتنمایی در لیگ برتر و همین طور حضور پرقدرت در لیگ نخبگان باید یک تیم کاملا مهیا و تجهیز شده را جمع کرد. به خصوص این که حالا تیم توسط چند بانک اداره می شود و کمترین توقع از آن ها این است که تیم پرقدرتی را برای فصل بعد آماده کنند.

شیث در پاسخ به این سوال که پرسپولیس با وجود حضور مالک بانکی با توجه به قوانین سقف بودجه نمی تواند خریدهای زیادی انجام دهد چنین گفت: خب تیم های دیگر چطور این همه خرج می کنند؟ پس کدام تیم ها بازیکنان پرسپولیس را با رقمی بالاتر از خود پرسپولیس جذب می کنند؟ قوانین سقف بودجه شامل این تیم ها نمی شود؟ چرا همه چشم شان روی پرسپولیس است و به تیم های دیگر کاری ندارند؟ این ها سوالاتی است که البته همیشه هم بی جواب مانده است.

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد جدایی بازیکنانی چون ترابی و عالیشاه هم گفت: کاری به اسم ندارم. اما این قضیه که بازیکنان معمولی به پرسپولیس می آیند و در کنار بازیکنان باتجربه قرار می گیرند و هم از نظر تجربه و هم از نظر کلاس بازی تغییر می کنند یک امر طبیعی است. این یک واقعیت است که بازیکنان معمولی به پرسپولیس می آیند و وقتی شرایط خوبی پیدا می کنند، جدا می شوند. من هیچ وقت به آن ها خرده نمی گیرم چون خیلی سال است که این اتفاق رخ می دهد و قطعا هوادران پرسپولیس نیز با این موضوع آشنایی دارند.

شیث افزود: به عنوان یک پیشکوت، یک بازیکن سابق که افتخار بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را داشته و حالا یک هوادار پرسپولیس به خاطر زحمت هایی که هرکدام از این بازیکنان برای تیم من کشیدند و دل من و هوادارن را شاد کردند تشکر می کنم و قدردان هستم. از تک تک شان. اما به هیچ وجه نگران نیستم. چون تجربه به من می گوید همان طور که آن ها به عنوان بازیکن معمولی به پرسپولیس آمدند و رشد کردند، بازیکن های معمولی دیگری هم به جای آن ها می آیند و این ها هم همان راهی را می روند که قبلی ها رفتند.

رضایی در پایان گفت: برای تک تک این بازیکنان آرزوی موفقیت می کنم اما منت هیچکدام شان را نمی کشم. چون هرکس پیراهن مقدس پرسپولیس را به تن می کند انگار خداوند در تازه ای را به رویش باز کرده است. نمی دانم چطور بگویم اما زندگی اش دگرگون می شود و مورد احترام بیش از ۴۰ میلیون ایرانی است. این کم نعمتی نیست. درحالی که همه آن ها احترام و عزت شان را مدیون نام بزرگ پرسپولیس هستند. به همین دلیل است که لوگو را روی سینه و قلب می زنند و نام بازیکن را پشت پیراهن!

بیشتر بخوانید: کار سخت مرد اسپانیایی در پرسپولیس؛ آیا کارلوس توان برانکو را دارد؟

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید