خروج قطعی شماره 9 از رادار پرسپولیس؛ ترابی با تراکتور قرارداد بسته!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، باشگاه پرسپولیس تا همین امروز به دنبال بازگرداندن مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر بود. مدیران پرسپولیس تماس های زیادی با این دو بازیکن و ایجنت آن ها برقرار کردند تا شاید بتوانند نظر ترابی و اسماعیلی فر را برای بازگشت جلب کند. در این میان مذاکرات زیادی هم انجام شد. هم با ترابی و اسماعیلی فر و هم با ایجنت این دو بازیکن که ارتباط بسیار نزدیکی با زنوزی دارد. درنهایت همین امروز بود که مدیران پرسپولیس متوجه شدند مهدی ترابی از مدتها قبل با تراکتور قرارداد امضا کرده و این مذاکرات بی تاثیر بوده است چرا که ترابی طبق قولی که از مدتها قبل به زنوزی داده بود، درنهایت با این تیم تبریزی قرارداد امضا کرد.

حال پرسپولیسی ها پس از ناامیدی از بازگرداندن مهدی ترابی به دنبال حفظ دانیال اسماعیلی فر هستند. گفته می شود دانیال هنوز قراردادی امضا نکرده و مدیرعامل پرسپولیس قصد دارد تا آخرین لحظه نیز از این فرصت برای توافق با مدافع راست چند فصل اخیر تیمش استفاده کند. هرچند که با توجه به ثبت قرارداد ترابی و این که قرار بود این دو بازیکن با هم به تراکتور بروند احتمال بازگشت دانیال اسماعیلی فر نیز بسیار کم است.

باید منتظر بود و دید طی روزهای آینده درنهایت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس برمی گردد یا سرخ ها با گزینه خارجی خود به توافق خواهند رسید.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید