ادعای خبرنگار الکاس در گفتگو با خبرورزشی؛ ستاره پرسپولیس از الوکره به العربی می‌رود

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، صبح امروز برخی از رسانه‌های قطری از بازگشت عبدالکریم حسن مدافع چپ پرسپولیس به این کشور خبر دادند. هرچند که بلافاصله رسانه‌های ایرانی به نقل از مدیران پرسپولیس این خبر را تکذیب و اعلام کردند این بازیکن همچنان قرارداد دارد. سپس نوبت به رسانه الکاس رسید که ضمن تایید حضور حسن در قطر، از توافق او با باشگاه الوکره بنویسد.

البته همچنان این موضوع در ایران تکذیب می‌شود اما پیگیری خبرورزشی از قطر حکایت از این دارد که مدافع قطری سرخپوشان پس از نیم فصل بازی در کشورمان قصد بازگشت به وطن را دارد. طی تماس با خبرنگار الکاس متوجه شدیم عبدالکریم طی روزهای اخیر به باشگاه الوکره رفته و پس از جلسات متعدد، با این باشگاه به توافق کامل دست یافته است. منبع قطری اشاره می‌کند حسن تنها منتظر کارت بازی است تا از سوی ایران ارسال شود و دیگر قصد ندارد بازگردد.

خبرنگار الکاس درخصوص مشکلاتی که پیش از این هم برای عبدالکریم در کشورش ایجاد شده بود جزییات جالبی در اختیار خبرورزشی قرار داد: «محرومیت او از سوی فدراسیون فوتبال قطر مربوط به سال گذشته است و تنها جریمه مالی آن مانده که حسن باید 200 هزار ریال قطر پرداخت کند. عددی که چندان زیاد هم نیست.»

البته یک نکته جالب دیگر هم در این گفتگو مطرح شد؛ گویا باشگاه الوکره که با عبدالکریم به توافق رسیده، احتمال دارد او را به باشگاه العربی قرض بدهد. هرچند که دلیل این جا به جایی مشخص نیست اما به محض رسیدن اطلاعات جدید، آخرین آپدیت را پیرامون موضوع عبدالکریم حسن منتشر خواهیم  کرد. چیزی که در برهه زمانی فعلی مشخص است، او تمام کارهایش را برای بازگشت به قطر انجام داده و دیگر به ایران باز نمی‌گردد.

عبدالکریم حسن وقتی به پرسپولیس آمد که حق بازی در قطر را نداشت اما حالا قطری ها او را عفو کرده اند.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید