دروازه بان جدید استقلال بوسنیایی است / ادعای دروازه بان خارجی سرشناس؛ استقلال با جانشین حسینی قرارداد بست!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبر ورزشی، خبر مذاکره استقلال با یک دروازه‌بان خارجی اتفاق عجیبی بود چرا که آنها بهترین سنگربان فصل گذشته لیگ برتر را در اختیار دارند که هم بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بندد و هم یک سال دیگر با آبی‌پوشان قرارداد دارد. هنوز چرایی این تصمیم کادرفنی و مدیریتی باشگاه مشخص نیست اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد دیگر فرصتی برای تغییر تصمیم وجود ندارد چرا که همه چیز تمام شده است.

پرس و جوی خبرورزشی از یکی از دروازه‌بانان خارجی سابق فوتبال ایران که نام مطرحی هم دارد، حاکی از این است که گلر مدنظر استقلال قراردادش را هم با این تیم امضا کرده و مدت زمان آن دو فصل است. البته با وجود اصرار فراوان، سنگربان سابق ترجیح داد نامی از بازیکن جدید استقلال نبرد اما به ملیت وی اشاره کرد که گویا خلاف بسیاری از اخبار منتشره، اهل بوسنی است. از آنجایی که هنوز هیچ نامی در این خصوص مطرح نشده، اقدام به جست و جو در این زمینه کردیم که شاید نتیجه آن جالب توجه باشد.

در ترکیب کنونی تیم ملی بوسنی سه سنگربان حضور دارند که یکی در لیگ این کشور و دیگری در لیگ قبرس توپ می‌زنند. این دو نفر، دروازه‌بانان دوم و سوم تیم ملی به شمار می‌روند و شماره یک تیم ملی بوسنی نیکولا واسیلی نام دارد که سه فصل اخیر را در بوندسلیگای دو سپری کرده است. نکته اینجاست که واسیلی با وجود اینکه فصل قبل در اکثر مسابقات درون دروازه تیم سن پائولی ایستاده بود، قراردادش با این تیم تمام شده و خبری از تمدید آن نیست. به همین دلیل اگر صحبت‌های آن بازیکن خارجی سابق فوتبال ایران صحیح باشد، مشخصات یک دروازه‌بان بوسنیایی که قراردادی هم با باشگاهش ندارد دقیقا با واسیلی جور در می‌آید.

به هرترتیب باید تا اعلام رسمی باشگاه استقلال در این خصوص منتظر بمانیم اما احتمال اینکه فرد مورد نظر همین واسیلی باشد بسیار زیاد است. ملیت این دورازه بان که ابتدا گفته شد یوگسلاو است و سپس صرب معرفی شد، بوسنی و هرزگوین است.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید