فوری/دریافت وام فوری آنلاین تنها در 3 ساعت | وام فوری بانک ملی با اقساط کم و بازپرداخت طولانی مدت

وام فوری
بدون دیدگاه
 

فوری/دریافت وام فوری آنلاین تنها در 3 ساعت | وام فوری بانک ملی با اقساط کم و بازپرداخت طولانی مدت
بانک ملی ایران با هدف ارائه خدمات متنوع در حوزه تامین مالی ارزان قیمت نیاز‌های مالی خانوار در آستانه عید ولایت از طرح «اعتبار ملی» رو نمایی کرد.

طرح«اعتبار ملی» با هدف تامین منابع مالی ارزان قیمت مورد نیاز اقتصاد خانوار تهیه و تدوین شده است.

در این طرح که بر مبنای امتیاز حساب تا سقف ۵میلیارد ریال قابلیت تخصیص منابع به متقاضیان را داراست، شرایط بنحوی طراحی شده است که اقشار مختلف بتوانند به‌صورت غیر حضوری و بر بستر سامانه بام افتتاح حساب کنند و به سهولت با امتیاز حساب افتتاح شده اقدام به دریافت تسهیلات کنند.

طرح جدید تسهیلاتی بانک ملی ایران تحت عنوان «اعتبار ملی» در طبقه تسهیلات مرابحه غیر دولتی با نرخ ۱۴ درصد و دوره بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماه قرار دارد و پس از احراز شرایط در کمتر از ۳ ساعت تسهیلات به حساب متقاضی واریز می‌شود.

این طرح بر اساس کارکرد میانگین حساب و بدون نیاز به چک، سفته و گواهی کسر از حقوق برای تمامی رتبه‌های اعتباری مشتریان قابلیت دریافت دارد.

متقاضیان اخذ تسهیلات در طرح ” اعتبار ملی” سه ماه بعد از افتتاح حساب در صورتیکه از نظر کارکرد میانگین حساب حائز شرایط باشند پس از گذشت حداقل سه ماه و حداکثر ۱۸ ماه امکان دریافت تسهیلات را خواهند داشت و پس از گذشت ۶ ماه از حداکثر زمان اعلام شده باید نسبت به تعیین تکلیف امتیازات اخذ شده اقدام نمایند.

گفتنی است هم افراد حقیقی و هم افراد حقوقی می‌توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

یکی از طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک ملت که به مشتریان این بانک ارائه می‌شود، وام طرح شایان یک بانک ملت است. متقاضیان دریافت این وام می‌توانند با افتتاح حساب در بانک ملت و ایجاد میانگین حساب از دو تا ۶ ماه، اقدام به دریافت این تسهیلات کنند. اما شرایط دریافت این وام چیست؟

متقاضیان دریافت وام طرح شایان یک بانک ملت باید ابتدا نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت شایان یک در این بانک اقدام کنند و حداقل ۱۵ میلیون تومان در این حساب سپرده‌گذاری کنند.

سپس آنها می‌توانند تا ۴.۵ برابر میانگین حساب خود در طول دو تا ۶ ماه از بانک ملت تسهیلات دریافت کنند. سقف این تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومان بوده و نرخ سود این وام نیز بر اساس ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده ۱۴ درصد، ۱۸ درصد یا ۲۳ درصد است. همچنین وام‌گیرنده باید برای ضمانت بازپرداخت وام خود، به بانک ضامن رسمی و اعتبار شغلی ارائه کنند.

مدت زمان بازپرداخت وام طرح شایان یک بانک ملت، از ۱۲ تا ۳۶ ماه متغیر است. همچنین با درنظر گرفتن دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه و بالاترین نرخ سود ممکن، یعنی ۲۳ درصد برای وام ۶۰۰ میلیون تومانی، مبلغ هر قسط این وام به ۲۳ میلیون و ۶۱۳ هزار تومان می‌رسد. به این ترتیب، وام‌گیرنده باید سه سال پس از دریافت وام، اصل و سود تسهیلات به مبلغ ۸۳۶ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان را به بانک بازگرداند.

هزینه‌های جانبی این وام ۲۰۰ هزار تومان شامل هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است. همچنین پرداخت این وام به هر متقاضی آن است که وام‌گیرنده به بانک بدهکار نبوده و چک برگشتی نداشته باشد.

فرادی که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی طرح «آینده داران» از بانک آینده برای خرید کالا و محصولات مختلف هستند باید در این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی، بلندمدت یا قرض الحسنه جاری داشته باشند. متقاضیان دریافت این تسهیلات نیازی به ارائه ضامن نیز ندارند.

افرادی که به دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک آینده تمایل دارند با این مبلغ تنها می‌توانند از فروشگاه‌های ایران مال خرید داشته باشند. این وام بدون ضامن سود متغیری دارد که با توجه به دوره بازپرداخت مشخص می‌شود. در صورتی که دوره بازپرداخت شش ماهه باشد، سود این تسهیلات هفت درصد خواهد بود و اگر مدت زمان بازپرداخت 24 ماه تعیین شود، سود تسهیلات به 23 درصد خواهد رسید. بانک برای ضمانت بازپرداخت اقساط این تسهیلات سپرده متقاضی را مسدود کرده و با توجه به اعتبار شغلی وی وام را پرداخت می‌کند. در صورتی که متقاضی وام کارمند دولتی باشد، سپرده وی مسدود نشده و تنها با ارائه یک معرفی نامه از محل کار خود امکان دریافت این وام را دارد.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، سود هفت درصدی و بازپرداخت شش ماهه، میزان هر قسط 6 میلیون و 803 هزار و 437 تومان است. کل سود وام به 820 هزار و 625 تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 40 میلیون و 920 هزار و 625 تومان خواهد بود.

افراد مایل به دریافت این وام به صورت مجازی نیز امکان درخواست برای آن را دارند. به این منظور متقاضیان باید به سامانه‌های پیشخوان مجازی یا سمتا مراجعه کرده و براساس میزان اعلام و توافق شده در مقابل وثیقه‌های مورد نظر بانکی اعتبار خرید دریافت کنند.

آن دسته از افرادی که مشتری بانک رفاه هستند و به دریافت وام قرض الحسنه از این بانک تمایل دارند، می‌توانند برای تسهیلات «افق» این مجموعه درخواست بدهند. البته به منظور درخواست برای این وام سپرده قرض الحسنه لازم است.

افرادی که به دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح «افق» بانک رفاه تمایل دارند باید علاوه بر داشتن سپرده قرض الحسنه مبلغ 20 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. همچنین باید یک ماه از مدت زمان نگهداری این مبلغ در حسابشان بگذرد تا امکان درخواست وام مذکور را داشته باشند. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند باید ضامن رسمی ارائه دهند. به علاوه باید اعتبار شغلی ایشان نزد بانک تایید شود. این وام با کارمزد چهار درصدی به متقاضیان واجد شرایط تعلق می‌گیرد و زمان بازپرداخت آن نیز حداکثر 60 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، مشتریان باید خود را برای پرداختن اقساط 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومانی آماده کنند. کل سود تسهیلات مذکور 36 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن به 336 میلیون تومان می‌رسد.

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید