فوری/ پرداخت تسهیلات رفاهی دولت به این افراد | از تسهیلات رفاهی میلیونی جا نمانید

بدون دیدگاه
 

فوری/ پرداخت تسهیلات رفاهی دولت به این افراد | از تسهیلات رفاهی میلیونی جا نمانید
بنیاد ملی نخبگان هر ساله به منظور ارتقای توانمندی‌های استادیاران جوان دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های‌ علمی کشور، تسهیلاتی را در قالب طرح «کاظمی آشتیانی» به حائزان شرایط اعطا می‌کند.

اعطای «اعتبار پژوهشی» به منظور توانمندسازی و تسهیل فعالیت‌های پژوهشی عضو هیات‌علمی، «اعتبار تجهیزات» به منظور کمک به ایجاد امکانات اولیه برای تجهیز فعالیت‌های آموزشی/ پژوهشی وی، و همچنین «تسهیلات فرهنگی ـ رفاهی» (شامل هدیه ازدواج و وام مسکن)، از جمله تسهیلات این طرح به شمار می‌رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به جانفشانی های کارکنان نظام سلامت در ایام همه گیری بیماری کرونا گفت: این دانشگاه در راستای ایفای مسئولیت و رسالت خود از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا همواره همراه با مدافعان سلامت گام برداشته و در جهت حمایت از این عزیزان از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

محمد مهرپویان با قدردانی از کادر بهداشت و درمان که در مبارزه با ویروس کرونا متعهدانه و صبورانه ایفای نقش می کنند، در گفتگو با وبدا اظهار داشت: طی 22ماه گذشته از شیوع کرونا با وجود تنگناهای اقتصادی ومشکلات مالی،همکارانم در واحد های مختلف با تلاش های بی وقفه به ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه پرداختند.

وی افزود: قرار گیری سبزوارو شهرستان های تابعه در وضعیت مطلوب و مناسبت کرونایی و پوشش بالای واکسیناسیون جمعیت تحت پوشش، مرهون خدمات شبانه روزی کادر بهداشت و درمان بوده که جای تقدیر دارد.

معاون توسعه دانشگاه اضافه کرد: در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا همواره همراه با مدافعان سلامت گام برداشته و در جهت حمایت از این عزیزان از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

وی با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت زینب (س) و ایام گرامیداشت مقام پرستار،بیان داشت: به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران دانشگاه با پیگیری های صورت گرفته اعتباری با بر 5میلیارد ریال در نظر گرفته شده که در قالب کارت هدیه به تمام گروههای پرستاری شاغل در بیمارستان های تابعه اهدا خواهد شد.

مهندس مهرپویان ادامه داد: پرداخت بخشی از مطالبات کارکنان وتقدیراز پرستاران نمونه دانشگاهی و کشوری و برگزاری برنامه های متنوع از دیگر برنامه های پیش رو دانشگاه علوم پزشکی سبزوارمی باشد که با هماهنگی های بعمل آمده طی روزهای آتی انجام خواهد شد.

معاون توسعه دانشگاه در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ماه های پایانی سال و پیش بینی سبد کالای کارکنان گفت: با تصویب اعضای هیات رئیسه و تاکید رییس محترم دانشگاه،علیرغم مشکلات پیش رو مبلغ حدود50 میلیارد ریال جهت خرید و تامین سبد کالا ویژه تمام کارکنان در نظر گرفته شد که در پایان سال شاهد توزیع بین همکاران خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال پیگیری برای تهیه بن کارت پرسنلی برای تمام کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هستیم که تمامی پرسنل بتوانند از خدمات مختلفی در قالب این کارت بهره مند شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تصریح کرد: پرداخت معوقات پرسنلی،معرفی کارکنان جهت دریافت تسهیلات بانکی، پرداخت 50% هزینه مسئولیت مدنی کادر بهداشت و درمان، اجرای طرح همگانی بیمه تکمیل درمان کلیه پرسنل وانعقاد تفاهم نامه با مراکزخرید از جمله اقدامات انجام شده درایام همه گیری کرونا به شمار می رود

دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جانبازان ۵۰ درصد به بالا برای واردات خودرو به صورت انفرادی براساس زمانبندی در نظر گرفته شده به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی مراجعه کنند.

میثم اروز اظهار داشت: براساس ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ آن دسته از جانبازان که تمایل به واردات خودرو به صورت انفرادی دارند، می‌توانند مطابق اطلاعیه‌های صادره توسط سازمان توسعه تجارت ایران در زمان‌های مشخص شده به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به آدرس HTTPS://JANBAZAN.SALEAUTO.IR مراجعه و نسبت به انصراف از لیست ثبت نام شده شرکت‌های وارد کننده اقدام کنند.

وی افزود: جانبازان ۷۰ درصد ویژه از امروز -۲۷ تا ۲۸ خرداد- سایر جانبازان ۷۰ درصد از ۲۹ تا ۳۰ خرداد و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد از ۳۱ تا ۱ تیرماه می توانند برای لغو پیش ثبت‌نام واردات خودرو از شرکت های واردکننده اقدام کنند.

دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: جانبازان با ورود به سامانه جانبازان در بخش جزئیات سفارش، گزینه لغو سفارش را انتخاب و پس از تایید متن نمایش داده شده از فرایند سامانه عرضه خودرو جانبازان خارج می شوند.

اروز گفت: چنانچه جانبازان پیش ثبت نام خود را لغو کنند، می‌بایست در هنگام ثبت سفارش نهایی (در سامانه جامع تجارت) خودروی خود را انتخاب و بر مبنای آن کلیه فرایندهای واردات خودرو را شخصاً انجام دهند. بدیهی است مسئولیت کلیه انجام امور مربوط به واردات به عهده جانباز است.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما به دنبال تمدید مجدد بند مربوط به وارادات خودرو جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر در بودجه امسال بودیم؛ حکم تصویب شده در زمان خود دارای اعتبار است و در قانون بودجه سال۱۴۰۳ تمدید شد تا اعتبار آن همچنان برقرار باشد.

اروز افزود: با توجه به تقاضای ایثارگران و جانبازان آیین‌نامه واردات خودرو جانبازان اصلاح شد و با درخواست بنیاد شهید و امور ایثارگران از دولت محدودیت پنج ساله نقل و انتقال خودرو برداشته شد.

وی با تاکید بر اینکه واردات خودرو توسط شخص جانباز نیز مجاز است، خاطرنشان کرد: بنیاد به همه وظایف قانونی خود عمل کرده و همچنان به طور مستمر پیگیر موضوع واردات خودرو از سوی وزارت صنعت معدن تجارت است.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به درخواست وزارت صمت مبنی بر تهیه سامانه ثبت نام، آن را راه‌اندازی و برای ثبت سفارش آن را در اختیار وزارت صمت قرار داده است و منتظر اقدامات بعدی از سوی سازمان تجارت ایران است.

اروز با تاکید بر پیگیری اخبار موثق در خصوص خودرو جانبازان از طریق پایگاه اطلاع رسانی ایثار و سامانه پیامکی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثارگران هرگونه اطلاعات در این زمینه را از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکید می‌کنیم که بنابر اخبار واصله برخی از افراد فرصت‌طلب به شیوه‌های مختلف درصدد کسب امتیاز متعلق به جانبازان در راستای سوداگری و مواردی از این دست هستند، بنابراین شایسته است جانبازان معزز ضمن آگاهی و هوشیاری نسبت به مقاصد سو و غیرقانونی این افراد و عدم هرگونه گونه همکاری، موارد، تماس‌ها و مراجعات احتمالی را به مراجع ذیربط منعکس کنند.

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید