این مرد هندی ثروتمندترین گدای جهان است!/ عکس

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو۲۴ به نقل ازوقت صبح، در حالی که بسیاری از مردم هند برای چند صد روپیه هر روز ساعت‌های طولانی زحمت می‌کشند، بهارات جین هر روز بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ روپیه از مردم سخاوتمند پول می‌گیرد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جین سال‌هاست در مکان‌های شلوغ بمبئی مانند ایستگاه راه‌آهن یا میدان آزاد گدایی می‌کند و ثروت زیادی جمع کرده است.

انتظار می‌رود دارایی خالص او حدود 7.5 کرور (1 میلیون دلار) باشد. ثروت او شامل یک آپارتمان 2 خوابه در بمبئی به ارزش 1.2 کرور و دو مغازه است که اجاره‌شان در ماه 30000 روپیه است.

یبیز

درآمد ماهانه او بین 60000 روپیه (731 دلار) و 75000 روپیه (914 دلار) تخمین زده می‌شود که ظاهراً بسیار بیشتر از درآمد هندی‌های شاغل است.

بهارات جین توانایی ادامه تحصیلات رسمی را نداشت و برای امرار معاش به گدایی متوسل شد. با این حال فرزندانش راه او را دنبال نکردند.

آن‌ها تحصیلات خود را به پایان رسانده‌اند و مشغول به کار هستند. خانواده جین دائماً به او توصیه می‌کنند که دست از گدایی بردارد زیرا می‌توانند به راحتی زندگی کنند اما او همچنان هر روز به خیابان‌ها می‌آید.

بهارات جین از سال 2015 که شهرت او به عنوان یک گدای ثروتمند شروع به افزایش یافت، به دلیل درآمد زیاد خود، تیتر اخبار در هند شده است.

نام او از آن زمان به طور مداوم توسط رسانه‌های هندی به عنوان یک خبر جنجالی ذکر می‌شود.

اخبارجامعه
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید