ماموریت ویژه درویش به وحید امیری

بدون دیدگاه
 

باشگاه پرسپولیس بار دیگر به وحید امیری یکی از کاپیتان‌های خود ماموریت داده که با برخی از بازیکنان صحبت کرده و آنها را راضی به ماندن در جمع سرخپوشان کند. نفراتی مثل علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر که از دو ماه پیش با پیشنهاد جدی و وسوسه‌انگیز باشگاه تراکتور مواجه شده‌اند. امیری در تابستان گذشته هم همین ماموریت را برای برگرداندن بیرانوند داشت اما این بار به نظر می‌آید ماموریت او را باید غیرممکن توصیف کرد.

امیری از شب گذشته با همبازیانش برای ماندن به اصلاح وارد مذاکره شد اما متوجه شده که آنها با باشگاه تراکتور توافق کرده و راهی برای بازگشت به جمع سرخپوشان ندارند. در واقع این نفرات به وحید گفته‌اند که شرایط مالی که برای آنها در تراکتور در نظر گرفته شده اصلا قابل قیاس با پرسپولیس نیست و شرایط ایجاب می‌کند راهی تبریز شوند.

ناگفته نماند که حامیان مالی باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال این هستند تا به شکلی نفرات نامبرده را در این تیم حفظ کنند اما به نظر بعید است به نتیجه مثبتی برسند، مگر اینکه هر سه بازیکن به‌یکباره بخواهند تصمیم عجیبی بگیرند یا اینکه این وسط هوادار متمول یا حامی مالی دخالت کند که در آن صورت هم صدای بقیه بازیکنان پرسپولیس درآمده و اتحاد تیمی سرخپوشان زیر سوال خواهد رفت. 

بیشتر بخوانید: سند اختصاصی خبرورزشی از مکاتبات الوکره و پرسپولیس؛ قیمت پیشنهادی برای فسخ عبدالکریم حسن، ۳۰۰ هزار دلار!

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید