بیرانوند بماند تیم را به هم می‌ریزد؛ با او خداحافظی کنید/ خودمان هم نمی‌توانستیم این قرعه را برداریم/ تیم ملی فقط مقابل ۲ تیم کار سختی دارد

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، حمید درخشان بازیکن اسبق تیم‌های ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی، درباره قرعه کشی انجام شده در مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: خوشبختانه قرعه خوبی برای مان از سبد قرعه کشی درآمد. گروهی که اصلاً سخت نیست و به نظر من شانس مان برای صعود بیشتر هم شد. شاید خودمان هم نمی‌توانستیم این قرعه را برداریم. وقتی شرایط برای حضور در جام جهانی برای تیم‌های دوم و سوم و حتی چهارم گروه‌ها هم مهیا شده دیگر صعود کردن به این جام جهانی نباید برای ما دردسر خاصی باشد. ضمن اینکه با این گروه خوب اگر به جام جهانی نرویم باید سوال کرد که چرا چنین اتفاقی می‌افتد.

درخشان سرسخت‌ترین حریفان ایران در این گروه را قطر و ازبکستان دانست و اضافه کرد: به نظرم غیر از این دو تیم بقیه تیم‌های حاضر در گروه نمی‌توانند مشکل خاصی برای ما به وجود بیاورند. کره شمالی که اصلاً فوتبال ندارد و نمی‌تواند مشکل خاصی برای ما به وجود بیاورد. فقط قطر و ازبکستان هستند که می‌توانند کار را تا حدی برایمان سخت کنند.

درخشان درباره تقویم برگزاری مسابقات و مصاف با امارات در تاریخ ۳۰ ام اسفند نیز توضیح داد: با توجه به فشردگی مسابقات مقدماتی جام جهانی لیگ نخبگان آسیا و لیگ‌های داخلی کشورها طبیعی است که مسئولان برگزاری مجبور باشند از اندک فرصت‌ها برای برگزاری رقابت‌های فیفا دی استفاده کنند. فوتبال عید نوروز و سی‌ام اسفند نمی شناسد و باید مسابقات در تاریخ مقرر برگزار شود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس همچنین درباره انتخاب سرمربی جدید اسپانیایی برای این تیم توضیح داد: این انتخاب با توجه به شرایط بودجه باشگاه صورت گرفته و امیدوارم که این فرد بتواند به خواسته‌های هواداران جامه عمل بپوشاند. پرسپولیس تیمی است که چیزی جز قهرمانی، پیشکسوتان و هوادارانش را راضی نمی‌کند. این مربی جدید با نگاهی به قهرمانی‌های سال‌های اخیر پرسپولیس باید متوجه شود که به چه تیمی آمده و چه شرایطی را باید در پرسپولیس داشته باشد. قطعاً کار او سخت است و باید از همان روزی که وارد ایران شد تلاش کند تا خواسته‌های هواداران پرسپولیس را برآورده سازد.

درخشان همچنین درباره احتمال جدایی عبدالکریم حسن و تمدید قرارداد پورعلی گنجی گفت: مرتضی که از بچه‌های تیم خودمان است و خیلی خوب شد که دوباره در تیم می‌ماند. البته بازیکن قطری هم هنوز قطعاً جدا نشده و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که او هم در تیم بماند اما اگر رفت باید به جایش بازیکن خوب بگیریم. به طور کلی ما در هر سه پست دفاع، هافبک و فوروارد نیاز به تقویت داریم که این موضوع نباید از دید آقای درویش دور بماند. پرسپولیس چون در لیگ نخبگان آسیا حضور دارد باید تقویت شود. این یک واقعیت است که نباید از آن غافل شویم.

بیرانوند بماند تیم را به هم می‌ریزد؛ با او خداحافظی کنید/ خودمان هم نمی‌توانستیم این قرعه را برداریم/ تیم ملی فقط مقابل ۲ تیم کار سختی دارد

درخشان که سابقه سرمربیگری پرسپولیس را نیز در کارنامه‌اش دارد درباره اتفاقات مربوط به فسخ قرارداد بیرانوند گفت: ما باید این بازیکن را خط بزنیم و کنار بگذاریم، چون اگر بماند تیم مان را به هم می‌ریزد. باید یک دروازه‌بان خوب خارجی انتخاب کنیم که در کشورهای اطرافمان مثل ازبکستان و گرجستان زیاد است. اینکه بیرانوند ابراز پشیمانی کرده دیگر فایده‌ای ندارد. به نظرم برگشتن او به تیم، چیزی جز لطمه زدن به حیثیت پرسپولیس و برهم ریختن بازیکنان تیم نخواهد بود. همانطور که گفتم اگر از داخل گزینه خوبی بود انتخاب کنند در غیر این صورت یک دروازه‌بان خارجی بیاورند که پرسپولیس از این بابت لطمه نخورد.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید