با این سبک‌ بازی، امیدی به قهرمانی استقلال ندارم/ باشگاه در مورد رضایت از استقلالِ نکونام نظرسنجی بگذارد! 

بدون دیدگاه
 

محسن بیاتی نیا در مورد دو دستگی‌ که‌ در مورد تمایل به ماندن‌ یا رفتن نکونام‌ وجود دارد به خبرورزشی گفت: باید ببینید کارشناسان یا هواداران‌ که می گویید طرفدار فوتبال هجومی هستند یا دفاعی. مثال‌ من خودم بازی هجومی را دوست دارم و فکر می کنم بعضی ها هم نتیجه را مهمتر می دانند. همین بازی های جام‌ملت های اروپا را که‌ نگاه می کنید برخی تیم ها دفاعی بازی می کنند و این نشان‌ می دهد  به هرحال این‌سبک وجود دارد و طرفداران خودش را دارد.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه عده ای بازی های استقلال را در فصل گذشته کسل کننده‌ می دانستند هم گفت: شما می دانید که برخی مدیران، فوتبالِ جذاب دوست دارند و به همین‌دلیل هم حتی با وجود کسب نتایج خوب ممکن‌ است آن‌ سرمربی را کنار بگذارد. فکر می کنم برخی از باشگاه ها وقتی در تصمیم گیری به بن بست می خورند، نظرسنجی می گذارند تا هواداران تصمیم‌ بگیرند و من فکر می کنم هواداران استقلال می توانند بگویند از سبک‌ مربیگری نکونام‌ راضی هستند یا نه.

بیاتی نیا در پاسخ به این سوال که آیا استقلال با این سبک بازی می تواند فصل آینده‌ قهرمان شود یا نه گفت: به نظر من خیر! شما رقبای استقلال را ببینید که چه فوتبال تهاجمی بازی می کنند. به همین دلیل است که آنها در یک‌ رقابت ماراتن‌گونه‌ توانستند برنده شوند. با سبک بازی که پرسپولیس، سپاهان‌ و حتی تراکتور دارد من بعید می دانم استقلال با این بازی ها بتواند قهرمان شود.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید