قهرمانی تیم سوگلی از «جوکر» با ۵۳ دوربین هم خنده‌دارتر بود/ تا حامیان این تیم هستند فوتبال ایران خواب VAR را ببیند

بدون دیدگاه
 

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبرورزشی، با انتقاد دوباره از اتفاقات رخ داده در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: باعث خجالت است که یک برنامه تلویزیونی در یک پلتفرم نمایش خانگی می‌آید و ۵۳ عدد دوربین در نقاط مختلف استودیو قرار می‌دهد تا کوچک‌ترین اتفاقات رخ داده در داخل آن را زیر نظر بگیرد اما فدراسیون عریض و طویل فوتبال با این همه امکانات و بودجه و درآمدزایی چند صد میلیاردی نمی‌تواند ۱۴ عدد دوربین برای اجرای کمک داور ویدیویی در استادیوم قرار بدهد.

وی افزود: وقتی بحث پرونده فساد در فوتبال و ماجراهای مربوط به کمیته داوران و این قبیل مسائل که در سازمان لیگ هم صدایش درآمد مطرح شد، همه عالم و آدم فهمیدند که چه دست‌هایی برای تغییر دادن نتایج در مسابقات فوتبال در کار است. قهرمانی پرسپولیس پشیزی نمی‌ارزد. حالا می فهمیم که جوکر واقعی فدراسیون فوتبال و برخی از دست اندرکاران آن هستند که دنبال رسیدگی به کارهای سوگلی شان هستند نه فوتبال مملکت. این قهرمانی از جوکر هم خنده دار تر بود.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: آفتاب آمد دلیل آفتاب! با تماشای برنامه جوکر که باید به دست اندرکارانش خسته نباشید گفت که لااقل برای دقایقی مردم را می‌خنداند به راحتی می‌توان دریافت که چطور می‌توان از تعدادی دوربین معمولی که در پارکینگ همه خانه‌ها نصب می‌شود اتفاقات یک محیط با ابعاد مشخص را زیر نظر گرفت. وقتی چنین شرایطی در یک برنامه تلویزیونی با یک گروه فیلمبرداری اجرایی می‌شود آیا نمی‌توان این را در ابعاد بزرگتر در استادیوم‌ها به کار برد؟ قرار بود در زمستان سال ۱۴۰۲ و از نیم فصل دوم لیگ برتر گذشته کمک داور ویدیویی در استادیوم‌ها مستقر شود اما چون استقلال صدر جدول بود و با قهرمانی در نیم فصل به پایان کارش رسید آنهایی که دلشان برای تیم سوگلی می‌تپد استقرار کمک داور ویدیویی را هوا کردند و آن را به تعویق انداختند تا مبادا سنگی سر راه سوگلی نیافتد.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال اضافه کرد: فکر می‌کنند که قهرمان شدند و تمام شد؟ نخیر! ما تا ابد در این باره حرف می‌زنیم. گل آفساید زدن در روز پایانی لیگ از یاد هیچکس نمی‌رود. خود پرسپولیسی‌ها هم می‌دانند که گلشان آفساید بود. از صغیر و کبیر گرفته تا هواداران داخل و خارج از کشور این تیم گفتند که تیم سوگلی با گل آفساید برنده شد. در حالی که استقلال قهرمان واقعی این رقابت‌ها بود. الان هم بار دیگر بازی راه انداخته‌اند که مثلاً قرار است کمک داور ویدیویی برای فصل آینده بیاید اما می‌دانند اگر چنین شرایطی در فوتبال به وجود بیاید آقایان دیگر نمی‌توانند تیم سوگلی شان را به چیزی که می‌خواهند برسانند و با سلام و صلوات قهرمانش کنند.

نوری همچنین در این باره که گفته می‌شود ممکن است مالکان جدید باشگاه به خاطر انتخابات ریاست جمهوری انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل را به تعویق انداخته باشند ابراز تاسف کرد و گفت: واقعا خجالت آور است! ما فکر می‌کردیم باشگاه استقلال به بخش خصوصی واگذار شده و دیگر به اتفاقات دولت و مملکت کاری ندارد اما ما هم شنیده‌ایم که آقایان منتظرند ببینند چه کسی رئیس جمهور می‌شود تا بعداً درباره انتخاب هیئت مدیره تصمیم بگیرند.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید