صف قطری‌ها برای خرید ستاره پرسپولیس/ الوکره تنها مشتری حسن نیست

بدون دیدگاه
 

عبدالکریم حسن مدافع چپ قطری پرسپولیس که در نیم فصل دوم فصل گذشته به این تیم آمد، خیلی زود تبدیل به یکی از ستاره های پرسپولیس شد و نمایش خوبی در ترکیب قرمزها داشت. حسن یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و به گفته باشگاه پرسپولیس هیچ بند فسخی هم در قرارداد این بازیکن وجود ندارد.

طبق سند منتشر شده باشگاه الوکره قطر پیشنهاد رسمی برای جذب ستاره قطری پرسپولیس ارائه کرده ولی مبلغ پیشنهادی این تیم خیلی چشمگیر نبوده است. با این حال الوکره تنها تیم خواهان عبدالکریم نیست و دو باشگاه دیگر قطری هم به مدافع سرخ پوشان پیشنهاد دادند.

العربی و الغرافه قطر دو باشگاه دیگری هستند که به شدت پیگیر جذب عبدالکریم حسن هستند. این دو باشگاه باید در ابتدا پرسپولیس را راضی کنند و بعد با حسن به توافق برسند. گفته می شود پیشنهاد مالی الغرافه برای جذب عبدالکریم از دو باشگاه دیگر به مراتب بیشتر است و ممکن است بتواند پرسپولیس را راضی به فروش ستاره خودش کند. بعد از مشکلاتی که برای بازی کردن عبدالکریم در لیگ قطر وجود داشت و این بازیکن اجازه فعالیت در قطر را نداشت، مجوز فعالیت او در کشورش صادر شده و گفته می شود مقامات سیاسی قطر هم پیگیر بازگشت عبدالکریم هستند.

حتی در صورتیکه باشگاه پرسپولیس راضی به فروش عبدالکریم تحت هیچ شرایطی نشود، مقامات قطری از طریق مذاکره سیاسی با مقامات ایران این بازیکن را به قطر برمی گردانند. مقامات سیاسی ایران و قطر رابطه خوبی با هم دارند و از همین رو باید به زودی شاهد فسخ قرارداد و جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس باشیم.  

بیشتر بخوانید: عبدالکریم حسن دل پرسپولیسی‌ها را به دست آورد؛ الوکره؟ با پرسپولیس قرارداد دارم/ از قطری‌ها اصرار، از حسن انکار!

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید