شایعه جدید در باشگاه استقلال/ حسینی را نگه می‌داریم اما…

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبر ورزشی، الان بالغ بر یک هفته است که شایعاتی درباره احتمال جدایی حسین حسینی از استقلال مطرح شده و حالا بحث‌هایی نیز بر سر زبان‌ها افتاده است که استقلالی‌ها با یک دروازه‌بان اروپایی برای جانشینی کاپیتان اول خود مذاکره کرده‌اند اما حرف‌ها و شایعات جدیدی پیرامون همین ماجرا از درون اختمان باشگاه استقلال به گوش می‌رسد و مدیریت استقلال تاکید دارد حسینی ماندگار است.

یکی از مدیران استقلال به شرط افشا نشدن نامش در این رابطه به خبرورزشی گفت: من  کتمان نمی‌کنم که برخی ایجنت‌ها رزومه و گلچینی از فیلم بازیکنان خارجی را در اختیارمان می‌گذارند اما این مسئله اصلاً به معنای آغاز مذاکره با آنها نیست. در مورد بازیکنان چون حوزه فنی محسوب می‌شود جواد نکونام تصمیم می‌گیرد و باشگاه نفراتی را جذب می‌کند که سرمربی تیم تایید کند اما پیرامون این ماجرا باید بگویم ما مذاکره‌ای با دروازه‌بانان خارجی نداشته‌ایم و احتمال ماندن سید حسین در استقلال بالاست. پنهان نمی کنم که به ما بازیکن خارجی پیشنهاد می شود ولی مذاکره رسمی نداشته ایم. این را هم بگویم  چون تیم استقلال در این فصل باید به صورت همزمان لیگ برتر و پیکارهای آسیایی را جلو ببرد، قطعاً نیازمند استفاده از دو سنگربان آماده هستیم تا اگر روزی خدای نکرده حسینی مصدوم شد، دغدغه ای نداشته باشیم به همین دلیل احتمال دارد علاوه بر نگه داشتن کاپیتان اول خودمان، یک سنگربان آماده که به نوعی همطراز با حسینی باشد را هم جذب کنیم تا در آن واحد دو سنگربان آماده داشته باشیم. برای انجام چنین کاری جذب  دروازه‌بان داخلی اولویت دارد اما اگر به هر دلیلی  موقعیت فراهم نشد، بعید نیست گلر خارجی بگیریم.

بیشتر بخوانید: دروازه‌بان جدید استقلال بوسنیایی است/ ادعای دروازه‌بان خارجی سرشناس؛ استقلال با جانشین حسینی قرارداد بست!

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید