پشت پرده منتفی شدن مربی ایتالیایی در پرسپولیس/ ۳ دلیلی که ماتزاری را از پرسپولیس دور کرد!

بدون دیدگاه
 

باشگاه پرسپولیس درحالی خوان کارلوس گاریدو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد که قبل از آن مذاکرات خوبی را والتر ماتزاری سرمربی سابق ناپولی و اینتر انجام داده بود و طرفین به عقد قرارداد با این مربی سرشناس نزدیک بودند. با این حال یکسری موانع در راه این انتقال جذاب باعث شد ماتزاری از پرسپولیس دور و دورتر شود و در نهایت هم حضور این مربی ایتالیایی در پرسپولیس منتفی شود. اما چه دلالیلی باعث شد تا توافق ماتزاری و پرسپولیس برهم بخورد؟

دلیل اول به نقش یکسری دلال در این رابطه برمی گردد. باشگاه پرسپولیس توانسته بود بدون واسطه با ماتزاری ارتباط برقرار کند و این موضوع به ضرر دلال هایی بود که چندین و چند مربی را به پرسپولیس معرفی کرده بودند. یکی دو دلال با توجه به ارتباطاتی که داشتند توانستند با یکی از دستیاران ماتزاری تماس بگیرند. این فرد در تماس با دستیار ماتزاری از ناامنی در ایران و شرایط مالی بد پرسپولیس گفت.

او همچنین اعلام کرد پرسپولیس پرونده های زیادی در فیفا داشته و دارد و هیچوقت نتوانسته دستمزد مربیان و بازیکنان خود را به موقع پرداخت کند. موضوعی که حسابی دستیار ماتزاری را ترساند و او هم این موضوع را به خود والتر انتقال داد. موضوع دوم به مسائل مالی برمی گردد. ماتزاری برای یک فصل حضور در ایران یک و نیم میلیون دلار می خواست که باشگاه پرسپولیس با آن مخالفت کرد و اعلام کرد نمی تواند چنین پولی به او بدهد.

پرسپولیسی ها نهایتا می توانستند یک میلیون دلار برای کادرفنی جدید خود هزینه کنند و پرداخت دستمزد ماتزاری کمی برای باشگاه پرسپولیس سخت بود. همچنین ماتزاری می خواست ۵ دستیار با خودش به ایران بیاورد که باشگاه پرسپولیس با این موضوع هم مخالفت کرد. پرسپولیسی ها از این مربی خواسته بودند فقط ۲ دستیار با خودش به ایران بیاورد که این موضوع با مخالفت ماتزاری همراه شد. در نهایت هم پرونده حضور این مربی سرشناس در ایران بسته شد و پرسپولیس به شراغ گزینه بعدی خود رفت و با گاریدو به توافق رسید.  

بیشتر بخوانید: درخواست جالب سرمربی جدید پرسپولیس؛ بیرانوند را می‌خواهم!

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید