انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث/سهام داران عدالت بخوانند

بدون دیدگاه
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از سانا پرس به تازگی برای پیگیری بیشتر و آخرین جزئیات از فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، به سراغ مهدی حاجی وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث/سهام داران عدالت بخوانند

انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث

به تازگی برای پیگیری بیشتر و آخرین جزئیات از فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، به سراغ مهدی حاجی وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت رفتیم و او با اشاره به نکاتی مطرح کرد: در اسفندماه جلسه‌ای از طرف سازمان بورس، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و سازمان بازرسی داشتیم تا این موضوع که مردم برای تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان باید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند یا خیر، مشخص شود. اکنون این مورد در دست تعیین تکلیف است و امیدواریم سازمان بازرسی هر چه سریع‌تر در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: اما چیزی که باید تاکید شود این است که افراد برای تعیین سهام متوفیان خود می‌توانند به شعب بانک‌ها یا کارگزاری‌های منتخب اعلامی مراجعه کنند. امیدواریم که هماهنگی خوبی میان شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، دفاتر پیشخوان و قوه قضاییه هم صورت گیرد تا افرادی که در این مدت از این مسیر هم اقدام کردند تعیین تکلیف شوند.

سهام

انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث/سهام داران عدالت بخوانند

همچنین حاجی‌وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت تاکید کرد: نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.

مراجعی که برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث اعلام شد ۴۴ کارگزاری منتخب و شعب منتخب ۴ بانک بوده و بحث دفاتر پیشخوان مطرح نبود. جلساتی با قوه قضائیه در رابطه با دفاتر پیشخوان دولت داریم تا قوه قضائیه اطلاعات افراد را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی بدهد و سپس ما نیز کار تقسیم و بعد پرداخت سود سهام را داشته باشیم.

او می‌گوید: البته برخی افراد هم به بخش‌های دیگر مانند کافی نت‌ها مراجعه کرده‌اند و به سبب این که این مسیر مصوب شورای عالی بورس نیست بر این اساس ما نمی‌توانیم خارج از چهارچوب مصوبه گام برداریم و اصلا این اطلاعات به دست ما نخواهد رسید. در نهایت باید گفت با قوه قضائیه در تعامل برای دریافت اطلاعات از بخش دفاتر پیشخوان دولت و پیگیر این مورد و رفع ابهامات این موضوع هستیم.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید