فوری/اولویت بندی اهدا زمین رایگان مشخص شد | این افراد برای ثبتنام زمین رایگان عجله کنند

بدون دیدگاه
 

فوری/اولویت بندی اهدا زمین رایگان مشخص شد | این افراد برای ثبتنام زمین رایگان عجله کنند
قالیباف گفت:زنان سرپرست خانوار در اولویت طرح تخصیص ۲۰۰ متر زمین رایگان هستند.

قالیباف گفت: مکمل‌های غذایی ضروری مادران باردار و شیرده و مکمل‌های غذایی ضروری زنان بالای ۴۰ سال به‌صورت رایگان در سراسر کشور تأمین خواهد شد،زنان سرپرست خانوار در اولویت طرح تخصیص ۲۰۰ متر زمین رایگان هستند.

محمدباقر قالیباف شامگاه چهارشنبه – ۶ تیر- در جمع مردم مشهد گفت: قانون راهبردی رفع تحریم ها در مجلس تصویب شد. از بهترین قانون هایی بود که در مجلس یازدهم تصویب شد و مردم و مسئولان را از بلاتکلیفی درآورد. امروز می گویند که این قانون را قبول نداریم، اینها باید کشور را به سمت پیشرفت پیش ببرند.

وی افوزد: من در مناظرها اشاره کردم که کشور نای اختلاف ندارد. ما به کمک مردم عزیز و پنج فوریتی که پیشنهاد دادیم و با برنامه هفتم توسعه مطمین باشید که اقتصاد را قابل پیش بینی و مشکلات گرانی و تورم را حل می کنیم.

نامزد ریاست جمهوری گفت: در حوزه کالاهای اساسی و درمان و مسکن ، قبل از اینکه تورم کاهش یابد به طور قطع این فشار گرانی و تورم را در دولت خدمت و پیشرفت برطرف خواهیم کرد

قالیباف گفت: موضوع مسکن از زمانی که در شهرداری تهران خدمت می کردم می گفتند که افتخار ما این است که مسکن مهر را تعطیل کردیم، امروز که قانون جهش مسکن تصویب شده است و ما هم این قانون را ادامه خواهیم داد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یک کار ضربتی می خواهیم در مسکن انجام دهیم؛ ۳۳۰ هزار هکتار را در حاشیه شهرها را به داخل محدوده ثبت می کنیم، این در بیش از ۸۰ درصد شهرهای کشور قابل انجام است. ۲۰۰ مترمربع زمین مسکونی به هر سرپرست خانوار به صورت رایگان می دهیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت: در پویش امامت و ولایت، زمین رایگان به ۶۰ خانوار مشمول جوانی جمعیت در این شهرستان اعطا شد.

مراسم قرعه کشی برای تعیین زمین مشمولان جوانی جمعیت در شهرستان فلاورجان با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و متقاضیان حائز شرایط برگزار شد.

حسین شفیع‌زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان در این باره اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و تراکم جمعیت شهرستان فلاورجان، تامین اراضی ملی و دولتی مستعد طرح‌های مسکونی با محدودیت روبرو است.

وی افزود: بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن، واقع در شهر بهاران، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال تخصیص یافت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان با اشاره به ثبت نام اولیه حدود ۵۸۰ نفر در این شهرستان برای جوانی جمعیت در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن، عنوان کرد: مطابق با مصوبه شورای مسکن شهرستان فلاورجان، تعداد ۷۹ پلاک زمین جهت تخصیص به ۱۴۹ خانوار با اولویت ایثارگران، اقشار ویژه، نخبگان و خانوارهای دارای شش و پنج فرزند تامین و قرعه کشی تعیین پلاک ۶۰ خانوار اولویت دار در قالب پویش امامت و ولایت انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: قرعه کشی تعیین پلاک زمین برای ۸۹ خانوار باقی مانده نیز پس از بررسی و تایید سایر متقاضیان برگزار می‌شود.

همزمان با هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن کشور زمین رایگان به واجدان شرایط نهضت ملی مسکن در گلستان اهدا شد.

ه همزمان با هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن کشور، ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به ۵۱ هزار و ۷۴۰ متقاضی واجد شرایط زمین واگذار شد.

همزمان با این مراسم در استان گلستان نیز هزار و ۹۴۸ واحد مسکونی در قالب‌های خودمالک، مسکن مهر، مسکن روستایی و بازآفرینی شهری افتتاح و زمین رایگان به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

این مراسم در استان با حضور زنگانه استاندار، حسینی، نماینده مردم شهرستان‌های شرق استان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار کلاله، خسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان، حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مدیران کل استان برگزار شد.

اخبارجامعه
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید