استقلال و پرسپولیس برای میزبانی دست به جیب شوند

بدون دیدگاه
 

علی جوادی درباره امکان برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی اظهار کرد: تلاش می کنیم که ورزشگاه را برای هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال آماده کنیم البته در صورتی که اعتبارات تامین شود و تا امروز هیچ اعتباری تزریق نشده و برای برگزاری لیگ حتما باید گیت ها نصب و پیست تارتان آن بازسازی شود.

وی با اشاره به حمایت مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تکمیل ورزشگاه تختی، افزود: این دو باشگاه باید نقش خود را ایفا و برای رفع مشکلات اعتباری تختی تلاش کنند. به همین منظور قرار است هفته آینده در فدراسیون فوتبال با حضور آقای تاج و مدیر عاملان این دو باشگاه مذاکره‌ای داشته باشیم تا باقی مانده زیرساخت‌های تختی را با حمایت آن ها مرتفع کنیم تا میزبان برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال باشیم.

جوادی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تا امروز دست تنها کارها را پیش برده و از این به بعد باید باشگاه‌ها نیز برای تکمیل زیرساخت‌های باقی مانده کمک کنند.

وی گفت: همان طور که استقلال و پرسپولیس برای میزبانی رقابتهای لیگ هزینه‌ای را به استادیوم آزادی پرداخت می‌کنند، به تختی نیز باید پرداخت کنند تا زودتر کار را به اتمام برسانیم.

جوادی تاکید کرد: طی جلسه‌ای که با مدیر عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت شرایط برگزاری مسابقات لیگ را اعلام خواهم کرد که در صورت موافقت این دو باشگاه، میزبان لیگ برتر و سایر مسابقات خواهیم بود. البته در شرایطی میزبانی را قبول خواهیم کرد که هزینه برگزاری مسابقات را پرداخت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: روز گذشته نیز طی بازدیدی که از تختی داشتیم قرار شد برای سهولت کار خبرنگاران جهت پوشش مسابقات، فیبر نوری و اینترنت پرسرعت نیز نصب کنیم.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید