استعلام وام فرزند آوری به ساده ترین روش ممکن

بدون دیدگاه
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پیگیری وام فرزند آوری، نیاز به کد رهگیری اخذ شده در زمان ثبت نام، شماره ملی سرپرست و شماره ملی فرزند دارد و نحوه استعلام با کد رهگیری و شماره ملی این وام، برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

استعلام وام فرزند آوری به ساده ترین روش ممکن

ستعلام وام فرزند آوری به ساده ترین روش ممکن
پیگیری وام فرزند آوری، نیاز به کد رهگیری اخذ شده در زمان ثبت نام، شماره ملی سرپرست و شماره ملی فرزند دارد و نحوه استعلام با کد رهگیری و شماره ملی این وام، با جستجوی آدرس ve.cbi.ir، انتخاب گزینه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، انتخاب گزینه مشاهده وضعیت و وارد کردن کد رهگیری، شماره ملی سرپرست و شماره ملی فرزند، می باشد.

وام فرزند آوری، یکی از تسهیلاتی است که دولت، با هدف ترغیب جوانان به ازدواج و جلوگیری از کاهش نرخ جمعیت، مورد پیش بینی قرار داده و سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند ve.cbi.ir را برای ثبت نام این وام، توسط متقاضیان، طراحی کرده است.

با توجه به اینکه پس از ثبت نام وام فرزند آوری یا همان تسهیلات قرض الحسنه فرزند، تنها با پیگیری الکترونیک و مشاهده وضعیت وام به صورت اینترنتی، می توان از تعلق یا عدم تعلق این وام به متقاضی، مطلع شد و از آنجا که این امر، یعنی، پیگیری وام فرزند آوری و استعلام وضعیت آن، نحوه و مراحل ویژه ای دارد، ضروری است تا ثبت نام کنندگان، با تمامی موارد مورد نیاز این امر، یعنی پیگیری وام فرزند آوری، آشنا باشند.

لذا در اندیشه معاصر، نحوه استعلام با کد رهگیری وام فرزند آوری، مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص چیستی شماره پیگیری وام فرزند آوری و نحوه دسترسی به آن در صورت فراموشی، توضیح داده شده است.

روانشناسی و سلامت /استراتژی های مشارکتی در همکاری با کودک رابشناسید!

استعلام وام فرزند آوری به ساده ترین روش ممکن

پیگیری وام فرزند آوری با کد رهگیری
یکی از انواع وام قرض الحسنه، وام فرزند آوری می باشد که پس از ثبت درخواست متقاضی برای دریافت وام، به طرق مختلف، ازجمله با کد رهگیری و شماره ملی، قابل استعلام و پیگیری است.

در ابتدا، متقاضی استعلام با کد رهگیری آن ، باید آدرس ve.cbi.ir را که مربوط به سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند می باشد، در مرورگر خود جستجو نماید و پس از ورود به صفحه سایت، گزینه تسهیلات قرض الحسنه فرزند را انتخاب کند.

در این مرحله، متقاضی استعلام وضعیت آن ، باید گزینه مشاهده وضعیت را انتخاب کند.پس از انتخاب گزینه مذکور، فرد باید، اطلاعات مورد نیاز را در کادرهای مربوطه وارد کند؛ این اطلاعات، شامل شماره ملی سرپرست و فرزند و کد رهگیری وام فرزند آوری که زمان ثبت نام به متقاضی داده شده می باشد.

پس از درج اطلاعات لازم و وارد کردن حاصل جمع عبارت امنیتی در کادر مربوطه، فرد باید، بر روی گزینه مشاهده وضعیت، کلیک کند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید