واکنش روشن به حفظ نکونام؛ وضعیت استقلال آشفته است/ پروین حرف خوبی می‌زد و یک بار برای همیشه باید این اتفاق بیفتد!

بدون دیدگاه
 

شایعات روی نیمکت استقلال درخصوص ماندن و رفتن جواد نکونام هنوز از گوشه و کنار مطرح می‌شود و با وجود شروع نقل و انتقالات هواداران و پیشکسوتان این تیم نگرانی وضعیت تیم محبوبشان هستند. یکی از پیشکسوتان استقلال در همین زمینه گفت‌وگو کرده است.

گزیده صحبت‌های حسن روشن با میزان درخصوص وضعیت فعلی استقلال و نکونام را در زیر بخوانید:

  • {حفظ نکونام} جواد نکونام با استقلال هنوز قرارداد دارد و خروج او از لحاظ مالی به نفع باشگاه نیست، فصل گذشته آنطور که می‌گویند آنچنان هم نتایج بدی نگرفت.
  • {شایعات خرید مهدی قایدی و دیگر بازیکنان سابق استقلال} من اصلاً موافق خرید بازیکن نیستم؛ حالا هر گزینه یا بازیکنی که صحبتش در فضای خبری و مجازی پیچیده می‌شود. باید یک بار برای همیشه به آکادمی باشگاه استقلال توجه کافی شود. باشگاه تاج در گذشته هیچ وقت بازیکن نمی‌خرید بلکه بازیکن‌سازی می‌کرد. هرکدام از بازیکنان هم مانند نورافکن و یعقوب کریمی در همین آکادمی باشگاه استقلال پرورش یافتند، اما متأسفانه نگذاشتند در تیم اصلی باشگاه بدرخشند و با دلال‌بازی آن‌ها را از استقلال دور کردند و فروختند تا سود کنند.
  • {رفتاری فصل قبل نکونام} اکنون باشگاه مدیرعامل ندارد، هیئت مدیره ندارد، کمیته فنی ندارد و اگر نکونام بخواهد روال قبلی را مانند فصل گذشته طی کند نمی‌شود. 
  • {تشکیل کمیته فنی} علی پروین حرف خوبی می‌زد که می‌گفت کمیته فنی در فوتبال ایران کشک است! واقعاً هم کشک است. اگر بخواهند کمیته فنی بیاورند باید با قرارداد باشد و حقوق آن‌ها را وارد کنند و صرفاً حکم خالی ندهند.
  • {نقل و انتقالات استقلال} الان معلوم نیست نکونام می‌تواند تیم ببندد یا نه! اگر ببندد تغییرش بدهند یک داستان است، اما اگر نبندد عوضش نکنند داستان دیگری است. به نظرم وضعیت استقلال آشفته است. از هواداران درخواست می‌کنم که صبوری کنند و باشگاه ملاکش را روی بازیکن‌سازی بگذارد که لازمه آن حداقل ۲ سال صبر است تا دست دلالان از تیم کوتاه شود و قراردادهای مسخره بازیکن با مربی و خرید بازیکنان گران از دور خارج شود و باشگاه با اتکا به ظرفیت خود عناوین قهرمانی و افتخارات آینده را کسب کند زیرا در تمام باشگاه‌های بزرگ دنیا همین است.

بیشتر بخوانید: واکنش تند حسن روشن به پیشنهاد ۴۰ میلیاردی ستاره استقلال؛ دلالش قوی است!/ کاش این بازیکن زودتر برود

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید