خبرورزشی‌گردی| محمد بنا: به خاطر علاقه به پروین و رفاقت با وحید قلیچ پرسپولیسی شدم/ با لباس آبی خوشتیپ‌ترم!

بدون دیدگاه
 

محمد بنا به معنای واقعی کلمه معمار کشتی فرنگی ایران تلقی می‌شود. کسی که این رشته را با خون دل خوردن و معرفی استعدادهای شگرف دقیقا پابه‌پا و هم‌اندازه کشتی آزاد در ایران مطرح کرد. بنا که اتفاقا گاهی اوقات به خاطر اظهارنظرهای فوتبالی خود خبرساز هم شده، ۸ تیر سال ۱۳۹۵ مصاحبه مفصلی با خبرورزشی انجام داد که بخش اعظمی از آن به صورت تخصصی در مورد کشتی بود ولی از فرصت استفاده کردیم و همان زمان با محمدآقا در مورد فوتبال هم حرف زدیم.

بنا به نکات جالبی در مورد فوتبال و علاقه‌مندی‌های خود اشاره کرد که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست:

  • من پرسپولیسی ام و به واسطه این‌که بزرگ‌شده محله عارف هستم؛ به علی آقا پروین علاقه فراوانی دارم. البته استقلالی‌ها را هم خیلی دوست دارم و دوستان استقلالی زیادی دارم.
  • در ماجرای درگیری لفظی برانکو و کارلوس کیروش، از برانکو حمایت می‌کنم. او یک مربی کاربلد و موفق بود که توانست پرسپولیس را از قعر جدول به صدر بیاورد.
  • یک بار پیراهن آبی پوشیده بودم و سر تمرین پرسپولیس حاضر شدم. کریم باقری طاقت نیاورد، چند بار به من طعنه زد و در نهایت گفت محمدآقا رنگ آبی اصلا بهت نمیاد! البته دوستان و آشنایانم معتقدند با لباس‌های آبی خوشتیپ‌تر می‌شوم.
  • همان‌طور که گفتم زندگی در محله عارف و علاقه به علی پروین دلیل پرسپولیسی شدن من بود. البته رفاقت صمیمی با وحید قلیچ نیز در این مسئله بی‌تاثیر نیست.

مصاحبه محمد بنا درباره پرسپولیس

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید