کلوب| تبدیل تهدید به فرصت در پرسپولیس

بدون دیدگاه
 

پرسپولیسی‌ها این هفته سرمربی خود را معرفی کردند، اما وی هنوز به تهران نیامده و همین امر تمرینات پیش‌فصل تیم را عقب می‌اندازد. علاوه بر این، وضعیت قرارداد بسیاری از بازیکنان نامعلوم است و به غیر از امیری، پورعلی گنجی و سروش رفیعی، باقی نفرات همچنان بلاتکلیف هستند و بازیکن جدیدی هم به تیم اضافه نشده است.

با توجه به اخبار و شنیده‌ها هم به احتمال فراوان ترابی، بیرانوند و اسماعیلی‌فر به تراکتور یا سایر تیم‌ها می‌روند. شاید در نگاه کلی اتفاقاتی که در باشگاه پرسپولیس رخ داده نگران‌کننده باشد؛ اما مدیران باشگاه می‌توانند با مشورت مربیان تیم‌های پایه و با درایت به خرج دادن تهدید را به فرصت تبدیل و با دعوت از بازیکنان پایه یا بازیکنان جوان سایر تیم‌ها، علاوه بر جوان کردن تیم یک فرصت بسیار مناسب را در اختیار آنان قرار دهند تا خودی نشان دهند و ما شاهد ظهور چهره‌های جدید در لیگ برتر باشیم.

بدون شک حضور بازیکنان بزرگی مثل ترابی، احمدزاده، بیرانوند و… بسیار مفید است و داشتن آنها می‌تواند آرزوی هر مربی‌ باشد؛ اما مدیران پرسپولیس باید این نکته را مدنظر داشته باشند که نباید زمان را از دست داد و اسیر نام‌ها شد. می‌توان با معرفی چند بازیکن جوان و بازی در کنار باتجربه‌هایی مثل امید عالیشاه، وحید امیری و بقیه، علاوه بر رشد فوتبال و پایین آوردن میانگین سنی تیم، زمینه را برای انتقال آنان به تیم‌های سایر کشورها فراهم و پول خوبی را به باشگاه تزریق کرد.

این درست است که حفظ اسکلت اصلی تیم لازم است؛ اما اگر هر بازیکنی به هر دلیلی نماند می‌توان از پلن‌های دیگری استفاده کرد که علاوه بر هزینه کم، سود فراوانی در درازمدت دارد.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید