در کمتر از یک سال همه‌چیز برای کاپیتان استقلال تغییر کرد/ حسینی؛ از عرش تا فرش

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، همانطور که پیش‌تر خبر دادیم کار استقلال با ودران کیوسفسکی تقریبا تمام شده و این سنگربان بوسنیایی را باید آبی پوش بدانیم. هرچند برای رسمی شدن این موضوع باید کمی صبر کرد اما واکنش عمومی هواداران استقلال به خرید یک دروازه‌بان جدید آنقدر حیرت انگیز بوده که هیچ بعید نیست اتفاقات عجیبی در این چند روز رخ دهد. نکته‌ای که در این میان نباید مغفول بماند، بازسازی وجهه کاپیتان استقلال است که عرض کمتر از یک سال به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

اواخر فصل گذشته و پس از شکست در دو دربی پیاپی که منتج به از دست رفتن دو عنوان قهرمانی شد، استقلالی‌ها به شدت نسبت به کیفیت فنی سنگربانشان خرده گرفتند و در فضای مجازی کمتر هواداری خواهان ادامه کار حسینی بود. به همین دلیل وقتی خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس (البته صحبت درخصوص پارسال است!) و مذاکره وی با استقلال به گوش رسید، آبی‌ها شادمان از این اتفاق جلوی درب باشگاه تجمع کردند و منتظر آمدن مرد شماره یک تیم ملی شدند.

تفاوت اما اینجاست یک فصل نمایش بی نقص حسینی در داخل و خارج از زمین سبب شد تا چهره کمی مخدوش شده وی به بهترین شکل ممکن ترمیم شود و آبی‌ها به هیچ عنوان علاقه نداشته باشند تا فرد دیگری را درون دروازه تیمشان ببینند؛ حتی یک گزینه خارجی. توجه کنید حالا که برخی‌ها قصد دارند تا اسم بیرانوند را بار دیگر به استقلال نزدیک کنند، هواداران خیلی سریع نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند تا مشخص شود اوضاع سنگربان مغموم تابستان قبل که در آخرین لحظات در تیم ماندگار شد، چگونه 180 درجه تغییر کرده است. تا جایی که طرفداران حتی حاضر هستند رو به روی سرمربی تیمشان و مالک باشگاه هم قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید