خبرورزشی‌گردی| جلال حسینی: برانکو رک گفت من را  نمی‌خواهد/ آدم‌های بیرون از پرسپولیس حق ندارند در موردم حرف بزنند

بدون دیدگاه
 

بدون شک و تردیدی سیدجلال حسینی یکی از بهترین مدافعان تاریخ باشگاه پرسپولیس تلقی می‌شود ولی نکته اینجاست که همین بازیکن سال ۹۴ در لیست برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت پرسپولیس قرار نداشت!

حسینی نهم تیر ماه آن سال در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی با صراحت به عدم تمایل برانکو برای کار کردن با خود اشاره کرد و گفت: سلیقه آقای برانکو این بوده که من در لیست پرسپولیس نباشم و به نظرم خوبی او این است که خودش تیم می‌بندد و دیگران تصمیم‌گیرنده نیستند. من مشکلی با ایشان ندارم چون هیچ وقت با او کار نکرده‌ام. در واقع شناختی از تفکرات یکدیگر نداریم. برانکو مرا نمی‌خواهد و همه چیز تمام شد ولی افراد دیگر حق ندارند از بیرون کادر فنی راجع به من حرف بزنند و اظهار نظر کنند. کسانی که از بیرون باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کنند، دیگر در مورد من حرفی نزنند. جلال حسینی یک بازیکن حرفه‌ای است و با این مسئله کنار می‌آید چون به خوبی می‌دانم کسی نمی‌تواند مربی را وادار کند یک بازیکن را بپذیرد.

سید جلال در مورد شایعه پیوستنش به استقلال که همان روزها مطرح شده بود نیز تصریح کرد: پرویز مظلومی من را به تیم ملی ب دعوت کرد و آشنایی و اعتقاد کاملی به فوتبالم دارد اما در این خصوص که یک روز گفتند با من حرف زده‌اند و روز دیگر گفتند در لیست استقلال نبودم، حرف خاصی ندارم چون هر باشگاهی سیاست خودش را دارد.

خبرورزشی‌گردی| جلال حسینی: برانکو رک گفت من را  نمی‌خواهد/ آدم‌های بیرون از پرسپولیس حق ندارند در موردم حرف بزنند

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید