پیشنهاد ویژه فدراسیون به استقلال و پرسپولیس/ درآمد بزرگ در انتظار سرخابی‌ها

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، استقلال و پرسپولیس با پیشنهاد ویژه‌ای از طرف مدیران ارشد فدراسیون فوتبال مواجه شده‌اند و اگر این قضیه به سرانجام برسد درآمد میلیاردی در انتظارشان خواهد بود.

با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی باید آماده برگزاری رقابت‌های انتخابی جام جهانی شود، استقلال و پرسپولیس در هفته‌های آغازین فصل آینده دیدارهای خانگی خود را به میزبانی ورزشگاه تختی برگزار خواهند کرد و به همین خاطر مهدی تاج همراه با گروهی از مدیران ارشد فدراسیون روز چهارشنبه هفته گذشته از این استادیوم بازدید به عمل آوردند.

در همین راستا مطلع شدیم مدیران ارشد فدراسیون پیشنهاد ویژه‌ای را به هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارائه کرده‌اند تا زمینه برای درآمدزایی آنها فراهم شود. تمام صندلی‌های ورزشگاه تختی شماره گذاری شده و امکانات لازم جهت برگزاری دیدارها نیز در آن فراهم است. گیت‌های بلیت فروشی هم تا چند وقت دیگر در آنجا نصب می‌شود روی همین اصل فدراسیونی‌ها به مدیران استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داده‌اند وقتی چنین ساختاری آماده شده، بیایند و تمام دیدارهای خانگی نیم فصل اول خود غیر از دربی پایتخت را در تختی برگزار کنند.

اگر استقلال و پرسپولیس چنین پیشنهادی را قبول کنند این موقعیت را خواهند داشت که در صورت پذیرفتن این پیشنهاد می‌توانند تمام دیدارهای خانگی دور رفت لیگ بیست و چهارم را پیش‌فروش کنند و صاحب درآمد میلیاردی شوند. امکانی که در صورت برگزاری مسابقات داخل ورزشگاه آزادی برای‌شان فراهم نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: پایان درگیری‌ها؛ ۱۵ مسابقه استقلال و پرسپولیس با حضور کمک داور ویدیویی!

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید