پیگیری وام فرزند آوری، نیاز به کد رهگیری اخذ شده در زمان ثبت نام دارد

بدون دیدگاه
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از سانا پرس پیگیری وام فرزند آوری، نیاز به کد رهگیری اخذ شده در زمان ثبت نام، شماره ملی سرپرست و شماره ملی فرزند دارد و نحوه استعلام با کد رهگیری و شماره ملی این وام،برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

پیگیری وام فرزند آوری، نیاز به کد رهگیری اخذ شده در زمان ثبت نام دارد

وام فوری دولت برای این گروه بدون ضامن و اقساط بلند مدت + آموزش ثبت نام و مدارک
پیگیری وام فرزند آوری، نیاز به کد رهگیری اخذ شده در زمان ثبت نام، شماره ملی سرپرست و شماره ملی فرزند دارد و نحوه استعلام با کد رهگیری و شماره ملی این وام، با جستجوی آدرس ve.cbi.ir، انتخاب گزینه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، انتخاب گزینه مشاهده وضعیت و وارد کردن کد رهگیری، شماره ملی سرپرست و شماره ملی فرزند، می باشد.

زایمان

پیگیری وام فرزند آوری، نیاز به کد رهگیری اخذ شده در زمان ثبت نام دارد

تمامی افرادی که به وام فرزندآوری نیاز دارند و شرایط لازم را دارند، باید ابتدا از طریق وبسایت ve.cbi.ir ثبت نام کنند و فرم مربوطه را پر کنند. اگر ثبت نام با موفقیت انجام شود، یک کد رهگیری ده رقمی که کاملاً محرمانه و مربوط به شخص ثبت نام کننده است، به شماره تلفن همراهی که در فرم ثبت نام وارد شده است، از طریق پیامک ارسال می شود.

متقاضیان موظف هستند جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام خود و هـمچنین مشخصات شعبه تعیین شده از سوی بانک عامل و پیگیری روند دریافت تسهیلات مذکور، با کد ملی و کد رهگیری خود به قسمت “مشاهده وضعیت” در سامانه فرزند مراجعه نمایند.

در صورتیکه شعبه بانک عامل اعطای وام برای متقاضی تعیین شده باشد، موضوع از طریق پیامک به ایشان اعلام شده و متقاضی باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، ظرف حداکثر ۱۲ روزکاری، به شعبه مربوطه مراجعه کرده و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند. بدیـهی است در صورت عدم مراجعه متقاضیان در زمـان تعیین شده، ثبت نـام آنها کان لم یکن تلقی و از سامانه حذف شده و می باید مجددا ثبت نام نمایند.

پس از تعیین شعبه ازسوی بانک و مراجعه متقاضی به شعبه تعیین شده، پذیرش متقاضی از سوی بانک انجام می شود. متقاضیان ۶۰ روزکاری مهلت دارند تا نسبت به تکمیل مدارک و ارائه ضمانت مورد پذیرش بانک اقدام نمایند. در صورت گذشت زمان مذکور و عدم تکمیل مدارک از سوی متقاضیان، متقاضی از سامانه حذف شده و می باید در مهلت مقرر شده در قانون نسبت به ثبت نام مجدد در سامانه اقدام نمایند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید