موج اعتراض هواداران استقلال به جواد نکونام در فضای مجازی

بدون دیدگاه
 

تیم استقلال با توجه به اینکه چند روزی است که استارت نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران زده شده هنوز موفق به انتقال گزینه مطرحی نشده و هواداران این تیم نگران تکرار اتفاقات فصل گذشته هستند.

جواد نکونام فصل گذشته لیستی را در اختیار مدیرعامل وقت قرار داده بود که در واقع امکان جذب بسیاری از گزینه‌های آن لیست وجود نداشت و در ادامه هم که برخی از خریدها خیلی مقبول کادر فنی و هواداران واقع نشدند.

اما در رفته رفته صدای هواداران استقلال بلند خواهد شد و احتمالا در روزهای آینده شاهد انتقادهایی خواهیم بود اگرچه برخی از هواداران استقلال در فضای مجازی از همین حالا اعتراض خود را نشان داده‌اند که در زیر می‌خوانید:

«ببینید عزیزان شما میتونید هرچقدر دوست دارید مطالبی کار کنید که بگه فلان بازیکن ضعیف یا بنجل انتخاب نکونام نیست و خریدش کار مدیریته. ولی واقعیت اینه تا زمانی که نکونام خودش چیزی نگه با توجه به تجربه خرید فخرالدینی دقیقا باورپذیرترین سناریو اینه که خریدا انتخاب خود نکونامه.»

در نهایت باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی چه اتفاقاتی در باشگاه استقلال خواهد افتاد و تیم نکونام برای فصل چگونه بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: دور آخر مذاکره سپاهان با ستارگانش/ وضعیت گزینه‌های استقلال چه می‌شود؟

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید