خبرورزشی‌گردی| سرمربیگری در پرسپولیس بزرگترین اشتباه من بود/ در پرسپولیس هر کاری بکنی باز هم بازنده‌ای!

بدون دیدگاه
 

حمید استیلی تیر ماه سال ۱۳۹۰ جانشین علی دایی شد و هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت اما این حضور حتی ۷ ماه هم به طول نیانجامید و استیلی بعد از اتفاقاتی که همه آن را به خاطر داریم، مجبور به کناره‌گیری شد.

ملی‌پوش اسبق کشورمان ۴ سال بعد از زمانی که هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت، هنگامی که برای انجام دیدارهای خیریه همراه با تعداد دیگری از ملی‌پوشان سابق به کانادا سفر کرده بود، در ۱۰ تیر ۱۳۹۴ طی گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی نکات مهمی را از دوران حضورش در پرسپولیس افشا کرد. نکاتی که هنوز هم خواندن آن‌ها جذاب است:

  • در پرسپولیس هر کاری بکنید بازنده هستید. من خودم خیلی مایل نبودم عضو هیئت مدیره پرسپولیس شوم چون همان‌طور که گفتم هر کاری هم انجام بدهی باز هم بازنده هستی و در حقیقت یک بازی دو سر باخت است.
  • رفتن به پرسپولیس تحت عنوان سرمربی بزرگترین اشتباه من بود. در آن شرایط خیلی اشتباه کردم. فقط به خاطر رفاقت رفتم و خیلی ضربه خوردم.
  • گروهی از یک بنیاد خیریه برای بیماری‌های سرطانی آمدند و به من پیشنهاد دادند پیراهن خودم در بازی ایران و آمریکا را بفروشم. مبلغ یک و نیم میلیارد تومان قیمت دادند و پولش را برای بیماران سرطانی دادم. البته آقای کفاشیان و چند نفر دیگر آمدند و گفتند این پیراهن به خاطر بازی ایران و آمریکا خاطره‌انگیز شده به همین دلیل آن را به فیفا تقدیم کردند.

خبرورزشی‌گردی| سرمربیگری در پرسپولیس بزرگترین اشتباه من بود/ در پرسپولیس هر کاری بکنی باز هم بازنده‌ای!

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید