پیگیری خودرو سایپا| ساده ترین شیوه پیگیری خودرو سایپا تیر۱۴۰۳

بدون دیدگاه
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، امکان پیگیری خودرو سایپا از طریق شیوه های مختلفی برای کاربران وجود دارد. مراجعه به سامانه اینترنتی در نظر گرفته شده، استفاده از تلفن گویای این شرکت به شماره ۰۹۶۵۵۰، استفاده از اپلیکیشن موبایلی این شرکت و مراجعه حضوری به نمایندگی، برخی از مهم ترین راه های موجود برای پیگیری خودرو سایپا خریداری شده از این شرکت به شمار می آیند.

 

پیگیری وضعیت خودروی مشتری-min (1)

پیگیری خودرو سایپا| ساده ترین شیوه پیگیری خودرو سایپا تیر۱۴۰۳

پیگیری خودرو سایپا

طی سال های گذشته با ایجاد سامانه شماره های ملی، امکان استفاده از این کد در تمامی بخش های مختلف جامعه فراهم شد و همواره از شماره ملی افراد به عنوان یک رمز مطمئن استفاده می شود. شرکت سایپا نیز شماره ملی افراد را به عنوان یکی از گزینه های دسترسی به اطلاعات این افراد در نظر گرفته است و مشتریان این شرکت می توانند وضعیت خودرو سایپا با کد ملی پیگیری نمایند. افرادی که قصد پیگیری وضعیت خودرو خود را از طریق شماره ملی می بایست به صفحه مربوط به وضعیت خودرو مشتری در صفحه سایپا مراجعه کرده و به صفحه اصلی این سامانه اینترنتی وارد شوند.

 

پس از وارد شدن به صفحه اصلی پیگیری وضعیت خودروی شزکت سایپا، مشتری می تواند با وارد کردن شماره ملی خود به اطلاعات زمان تحویل خودرو دسترسی پیدا کند./اندیشه معاصر

در کنار صفحه مربوط به رهگیری وضعیت خودرو سایپا، صفحه فروش محصولات این شرکت نیز وجود دارد که افراد می توانند با وارد کردن اطلاعات شماره ملی خود از وضعیت خودرو اطلاع کسب کنند. پیگیری وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی یکی از روش های شایع است که تقریبا تمامی افراد ترجیح می دهند تا برای اطلاع از زمان تحویل خودرو از این امکان بهره ببرند.

ساده ترین شیوه پیگیری خودرو سایپا تیر۱۴۰۳

همانطور که قبلا نیز گفته شد، شرکت سایپا به منظور ایجاد شرایط مناسب برای مشتریان خود امکانات مختلفی در اختیار این افراد داده است. از جمله امکانات این مجموعه می توان به ارائه خدمات اینترنتی، خرید و پیگیری وضعیت خودرو از طریق سامانه های اینترنتی اشاره کرد. در پایان مراحل خرید خودرو از شرکت سایپا، کد پیگیری در اختیار مشتری قرار می گیرد که این کد به عنوان تاییدیه ثبت نام فرد نیز تلقی می شود.

کد پیگیری ثبت نام خودرو سایپا، در پایان مراحل ثبت نام با رنگ مجزایی در صفحه مشتری قید می شود و این افراد به منظور پیگیری وضعیت خودرو خود در آینده می بایست این کد را نگه داری کنند. در صورتی که به هر دلیلی این کد در دسترس مشتری نباشد می تواند با وارد شدن به کارتابل خود، این کد را مجددا به دست آورده و از آن به منظور گزینه پیگیری وضعیت خرید خود استفاده نمایند.

اولین و مهمترین کاربرد کد پیگیری سایت ثبت نام سایپا، استفاده از آن در کسب اطلاع از وضعیت خودرو خریداری شده می باشد که از طریق سامانه های اینترنتی مجموعه سایپا امکان پذیر می باشد. از طرف دیگر، شرکت سایپا نتایج قرعه کشی های این مجموعه را با همین کد های پیگیری منتشر می کند که این اسامی در یک لیست طولانی قرار گرفته اند و تنها راه اطمینان از قبولی در قرعه کشی، وارد کردن کد پیگیری در این صفحه می باشد.

 

سایت پیگیری تحویل خودرو سایپا

به گزارش اندیشه معاصر، سامانه های اینترنتی همواره مشکل گشا تمامی افراد، سازمان ها و شرکت ها بوده است. از همین رو شرکت خودرو سازی سایپا که به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های فروش خودرو در ایران فعالیت می کند در حال حاضر کلیه خدمات خود را از طریق سامانه های اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

متقاضیانی که قصد خرید خودرو از شرکت سایپا را دارند می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق تمامی اطلاعات خودرو را مطالعه کرده و در صورت تمایل با پرداخت اینترنتی، خودرو مد نظر خود را خریداری کنند. با توجه به پیشرفت هایی که امروزه صورت گرفته است، افراد پس از ثبت خرید های اینترنتی خود می توانند از طریق کد رهگیری، خرید خود را پیگیری نمایند.

شرکت سایپا به منظور ایجاد رضایت خاطر مشتریان خود سامانه های پیگیری را در نظر گرفته است که افراد می توانند با وارد شدن به صفحه اصلی این سامانه اینترنتی به آدرس saipacorp.com از وضعیت خودرو خریداری شده خود مطلع شوند. سایت پیگیری تحویل ماشین سایپا، بخشی از سایت اصلی گروه سایپا است که امکان کسب اطلاع از وضعیت تحویل خود را در اختیار قرار می دهد.

مشتریان شرکت سایپا برای به دست آوردن اطلاعات از وضعیت خودرو خود می بایست اطلاعات مربوط به شماره پذیرش، شماره درخواست، کد ملی و شماره شناسنامه خود را وارد کرده و پس از آن به اطلاعات خودرو خود دسترسی پیدا کنند. در زیر لینک مربوط به سامانه اینترنتی پیگیری وضعیت مشتری در شرکت سایپا ارائه شده است.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع: اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید