خیلی خوشحالم به پرسپولیس برگشتم/ هدف اصلی عزت و سرفرازی تیم محبوب‌مان است

بدون دیدگاه
 

دکتر فرید زرینه که به امروز سرپرست کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس شده است در این خصوص اظهار کرد: بعد از مدت‌ها که اینجا نبودم برای کسب تجربه بیشتر به خانه خودم برگشتم. خیلی خوشحالم که برگشتم و اینجا هستم.

زرینه ادامه داد: تمام هدف من این است که با کمک تمام دوستان و عوامل باشگاه و کادر پزشکی سعی کنیم یک تیم پزشکی خیلی قوی در سطح تیم‌های روز دنیا درست کنیم و من شخصا فکر می‌کنم ما می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم چون قابلیت‌هایش را داریم و هدف اصلی عزت و سرفرازی تیم محبوبمان پرسپولیس است.

سرپرست کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس در مورد آشنایی با اطلاعات و شرایط بازیکنان این تیم گفت: رسما کارم را از دیروز شروع کردم و بازیکنان هنوز نیامدند ولی کم کم اضافه می‌شوند و مطمئنا با آنها در ارتباط خواهیم بود و جلسه خواهیم گذاشت.

زرینه علت بالا رفتن مصدومیت‌های پارگی رباط را اینطور تشریح کرد: بحث مصدومیت‌ها بیشتر برمی‌گردد به اینکه تعداد مسابقات به چه صورت است؟ آیا فاصله‌ها در طیف طبیعی هست یا نه؟ تمریرنات به چه شکل بوده و آیا بازیکنان می‌توانند ریکاوری خوب کنند یا نه؟ زندگی خصوصی و تغذیه خود بازیکنان به چه صورت است؟ که جزو فاکتورهای مهمی است ولی یک فاکتور وجود دارد که آن فاکتور حادثه است مثلا می‌بینید همین گاوی که با بدنسازی سطح بالا رباط پارط پاره می‌کند به دلیل یک حادثه است. ما سعی می‌کنیم بازیکن در شرایط مطلوب باشد که میزان آن حوادث کمتر باشد.

بیشتر بخوانید:  ستاره‌های پرسپولیس با چه مبلغی تمدید کردند؟

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید