محل اردوی خارجی استقلال کجاست؟/ ۲ شرط ویژه نکونام برای پرواز

بدون دیدگاه
 

استقلال فصل گذشته تمام تمرینات خود را در تهران برپا کرد و اردوی خارجی نداشت ولی به نظر می‌رسد امسال شرایط متفاوت خواهد بود و آبی پوشان پیش از شروع لیگ بیست و چهارم راهی خارج از کشور می‌شوند.

اینطور که از ظواهر امر پیداست، استقلالی‌ها به احتمال فراوان راهی ترکیه شده و در اطراف استانبول اردوی تدارکاتی خود را برپا می‌کنند. این اردو اواخر تیر برپا می‌شود و البته جواد نکونام دو شرط مهم برای تحقق آن دارد. سرمربی استقلال تاکید دارد کمپی باید برای اردوی استقلال در نظر گرفته شود که اولاً زمین چمن بسیار مناسبی داشته باشد و علاوه بر آن، فاصله زمین تمرین تا محل اسکان کم باشد تا بازیکنان که به احتمال فراوان آنجا روزی دو جلسه تمرین می‌کنند، دچار خستگی و گرمازدگی نشوند.

ناگفته پیداست که امکانات بدنسازی و استخر این کمپ نیز برای مربیان استقلال فوق العاده حائز اهمیت است. نکته‌ای که در مورد کمپ‌های ترکیه به عنوان یک مزیت محسوب می‌شود، پیدا کردن حریف تمرینی است. معمولاً این کمپ‌ها خودشان برای تیم‌هایی که به ترکیه می‌آیند، بازی تدارکاتی جور می‌کنند و همین مسئله بخش قابل ملاحظه‌ای از دغدغه‌های مربیان را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: دلخوری شدید یامگا از نامه استقلال؛ هشدار زیرپوستی باشگاه به جریمه و کسر قرارداد! +سند اختصاصی خبرورزشی

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید