نحوه ی دریافت وام خرید خودرو چگونه است؟

بدون دیدگاه
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،برای دریافت وام خودرو ، اولویت‌ بندی بر حسب اعتباری است که مشتری نزد بانک دارد و مواردی مثل شغل و وضعیت موجودی حساب، اعتبار وام‌ گیرنده را بالا می‌ برد.برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

نحوه ی دریافت وام خرید خودرو چگونه است؟

جزئیات وام خرید خودرو؛ چگونه وام خرید  ماشین دریافت کنیم؟ و کدام بانک‌ ها وام ماشین می‌ دهند؟ تنها بخشی از مواردی است که در این گزارش به آن می پردازیم. افزایش قابل توجه قیمت اتومبیل در سال‌های اخیر سبب شده بسیاری از مردم برای خرید خودرو‌های داخلی، ناچار از دریافت وام ماشین باشند. هر بانک برای اعطای وام خرید خودرو به متقاضیان ، شرایط خاصی تعیین می‌کند. با این حال، متقاضیان وام خرید ماشین باید شرایط عمومی اخذ این وام را داشته باشند.

خودرو

نحوه ی دریافت وام خرید خودرو چگونه است؟

چگونه وام خرید خودرو دریافت کنیم؟

داشتن حداقل ۱۸ سال، داشتن فیش حقوقی یا ضامن، نداشتن سابقه چک برگشتی یا بدهی معوق به سیستم بانکی، ارائه مدارک مبنی بر خرید ماشین، مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه برای مردان زیر ۵۰ سال و نداشتن سابقه دریافت وام خرید خودرو، از جمله شرایط مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات به شمار می‌رود. همچنین در برخی از بانک‌ها لازم است متقاضی در آن بانک حساب داشته باشد.

دریافت وام ماشین مانند سایر تسهیلاتی که بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌پردازند، به مدارک رایجی نیاز دارد. اصل شناسنامه متقاضی و ضامن و کپی از تمام صفحات آن، اصل کارت ملی متقاضی و ضامن کپی پشت و رو از کارت، پرینت گردش حساب کلیه حساب‌های بانکی متقاضی در سه ماه گذشته، مدارک شغلی متقاضی و ضامن (گواهی اشتغال، فیش حقوقی یا پروانه کسب)، مدارک مربوط به نظام وظیفه، پیش‌فاکتور خرید اتومبیل یا مبایعه‌نامه خرید، گواهی محل سکونت، دسته‌چک صیادی در صورت نیاز بانک از جمله مدارکی هستند که برای اخذ وام خودرو نیاز هستند. در برخی از بانک‌ها نیز لازم است متقاضی وام خودرو، گواهینامه رانندگی خود را ارائه کند.

شایان ذکر است وام خرید ماشین برخلاف سایر وام‌ها، به حساب بانکی متقاضی واریز نمی‌شود، بلکه در صورت موافقت بانک با پرداخت این وام، مبلغ وام به حساب گروه خودروساز حواله می‌شود.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع: اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید