پیگیری وام ازدواج با کد ملی ۱۴۰۳/ وضعیت وام ازدواج

بدون دیدگاه
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،همانگونه که در اندیشه معاصر گفتیم، برای ورود به سامانه و بررسی وضعیت وام ازدواج، تنها کد ملی کافی نبوده و علاوه بر آن به کد پیگیری نیز احتیاج است.برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

پیگیری وام ازدواج با کد ملی ۱۴۰۳/ وضعیت وام ازدواج

، برای ورود به سامانه و بررسی وضعیت وام ازدواج، تنها کد ملی کافی نبوده و علاوه بر آن به کد پیگیری نیز احتیاج است. با این‌وجود سامانه وام ازدواج برای بازیابی کد پیگیری ده رقمی درخواست آن دسته از افرادی که آن را فراموش کرده‌اند، راهکاری ارائه داده و متقاضیان در صورت فراموشی کد رهگیری خود می توانند از طریق انجام مراحلی برای بازیابی آن اقدام کنند. در ادامه بطور کامل در ارتباط با نحوه بازیابی کد پیگیری اشاره کرده ایم.

یارانه/آنچه عروس داماد ها باید راجب یارانه طرح معیشتی بدانند!

پیگیری وام ازدواج با کد ملی ۱۴۰۳/ وضعیت وام ازدواج

چون امکان فراموشی کد پیگیری ده رقمی برای افرادی که درخواست وام ازدواج دارند وجود دارد، لازم است تا همه افراد، راهکار بازیابی آن را به طور کامل بدانند. بنابراین در ادامه با ارائه راهنمای تصویری، سعی می‌کنیم تا نحوه برگرداندن کد پیگیری درخواست وام ازدواج را به شما آموزش دهیم:

برای بازیابی کد پیگیری درخواست وام ازدواج خود، در ابتدا وارد سامانه تسهیلات قرض الحسنه به نشانی ve.cbi.ir شده و در منو سمت راست سایت، روی گزینه «بازیابی و چاپ کد پیگیری» کلیک کنید.

در این صفحه فرمی مانند شکل زیر ظاهر خواهد شد. شما باید همه اطلاعات درخواست شده در فرم را به طور کامل و دقیق پر کرده و سپس روی گزینه «مشاهده و چاپ کد پیگیری» کلیک کنید.

در صورتی که اطلاعات شما درست و با اطلاعات سیستم تطابق داشته باشد، پس از کلیک روی آن گزینه می‌توانید کد پیگیری جدید خود را مشاهده کنید. در نهایت پس از دریافت کد پیگیری جدید خود، می‌توانید نسبت به استعلام وضعیت وام ازدواج خود در سایت و از سوی دیگر می توانید برای تعیین شعبه وام ازدواج اقدام کنید.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع: اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید