هر باک بنزین جلیلی چند؟ بنزین پزشکیان چند؟

بدون دیدگاه
 

پنج روز مانده به برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و حالا سعید جلیلی، مشاوران و حامیان سرشناسش با ریختن بنزین روی پزشکیان قصد سوزاندن او را دارند تا از خاکسترش آرای پیروزی خود را بیرون بکشند.در مقابل حامیان مسعود پزشکیان با پاتکی به سعید جلیلی طرحی از او را افشا کردند که نشان می دهد قیمت بنزین او سر به فلک می رسد 

ماجرا از انجا آغاز شد که که رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان سخنانی درباره بنزین گفت:هر قیمتی که برای بنزین کارشناسی شود، خواهید دید که آنچنان با آرامش و همکاری مردم جا می‌افتد، بنزین، گازوئیل، برق و .. که هم موجب رضایت مردم شود و هم موجب آبادانی کشور. این‌ها آزمون‌های مدیریتی است که آقای دکتر پزشکیان انجام خواهد داد و من این توان را در آقا مسعود می‌بینم.

«پزشکیان قصد دارد بنزین را گران کند.» این جمله، اسم رمز عملیات تخریبی است که از شنبه شب توسط گروه‌های تندرو و افراطی، علیه مسعود پزشکیان راه افتاد. افراد و جریاناتی که کمترین بهانه‌ای برای نقد پزشکیان نداشتند، پس از مصاحبه رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان، به زعم خود دستاویزی پیدا کردند تا او را بنوازند. اما آنچه که عبدالعلی‌زاده در نشست خبری مطرح کرد، هیچ نکته متفاوتی با اظهارات پزشکیان نداشت و دقیقا در راستای گفتمانی بود که پزشکیان همواره بر آن تاکید داشته است.

یکی از چهره‌هایی که به موضوع حاشیه‌سازی برای عبدالعلی‌زاده ورود کرد، آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات است.

محمدجواد آذری‌جهرمی در واکنش به انتشار اخبار افزایش قیمت بنزین در دولت پزشکیان نوشت: «پزشکیان با رفع تحریم و حذف ۳۳درصد هزینه مازاد معاملات به خاطر اثرات تحریم (معادل ده‌ها میلیارد دلار در سال) که به جیب کاسبان تحریم می‌رود و بازپرداخت آن به ملت، کسری بودجه را جبران می‌کند نه با افزایش قیمت بنزین مثل طرح وان دولت رقیب.

آذری‌جهرمی تاکید کرد: اگر به دروغ و با پخش سخنانی تقطیع شده گفتند پزشکیان دنبال افزایش قیمت بنزین است، دو سوال از آن‌ها بپرسید: در طرح وان دولت جلیلی قیمت بنزین چقدر خواهد شد؟ دوم اینکه هزینه تحریم چقدر است و چرا نگذاشتید تحریم‌ها خاتمه یابد؟» باید دید آیا این آخرین تلاش تندروها برای تهمت‌زنی و تخریب رقیب خواهد بود یا پای پروژه‌های تازه‌ای در میان است؟

امروز هم محمد جواد آذری جهرمی در واکنش به اظهارات مشاور سعید جلیلی درباره قیمت بنزین توییتی منتشر کرد.

وزیر پیشین ارتباطات به اظهارات مشاور جلیلی درباره قیمت بنزین واکنش نشان داد.

مجید کریمی، استاد دانشگاه امام صادق و مشاور جلیلی در میزگرد اقتصادی که در تبلیغات انتخاباتی از تلویزیون پخش شد، گفته بود: قیمت بنزین جهانی شود و باید لیتری ۳۵هزار تومان بکنیم.

در این راستا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی در واکنش به اظهارات وی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: میگم هر باک بنزین اسنپ/تپسی با بنزین لیتر ۳۵ هزار تومانی جلیلی چند در میاد؟

در همین راستا سایت خبری انتخاب با حسابی سرانگشتی در این رابطه نوشت: هر باک بنزین جلیلی دو  میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌شود.

 

 

منبع: عرشه

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید